För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
BIM idag:)
Va har ni för erfarenhet utav lloyds egna testa tidigt test? Ja testade med testlagret i förrgår och fick svagt streck. Se tidigare inlägg. Sedan har ja test från eBay som man kan ana svagt men de blir inte starkare. I morse testade ja med lloyds testa tidigt men de syns knappt de heller. Bara invänta mensen nu då kanske?
Hej! Jag hoppar in här! Försöker få till en 3a. Bim 8/7 . Missade helt min ÄL denna månaden då den märkligt nog inträffade 5 dagar tidigare än beräknat. Men hade sex ändå runt den tidpunkten som tur va. Nu är det bara att vänta.. .försök nr 2
Min graf idag...
BIM imorgon.
Inga symtom.
Hade molvärk igår, tappen är låg, sendrag i tjejmagen när jag reser mig snabbt, hade två dagar med ont o rumpbenen.
Brösten är som vanligt, mått lite illa då o då men de göra jag alltid innan BIM. Så inväntar mensen med ledsamhet imorgon. :((
Jag hoppar in lite här då.
Bim 7/7 och inget är som väntans tider. Tänkte att jag skulle lägga lite mindre intresse och tanke den här månaden, lättare sagt än gjort ;/
Dock hade jag uvi här för några dagar sen, Google min vän säger att man lättare får det när man är gravid. Men va fan, det kan likväl vara en tillfällighet även fast jag inte vet när jag hade det sist.
Ojj!! Spännande hur känns det? Har du testat eller ska du :))))