Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
:) Ja, nästan första gången som jag faktiskt kunnat känna den den där riktiga glädjen över att det blir en bebis. På riktigt :D Har känts så overkligt hela tiden, o så långt bort. Nu kom bebisbubblan verkligen över mig, känner att jag egentligen bara skulle vilja dra mig undan hela världen o föda. allt annat blir så sekundärt o ointressant :)
Dagarna kommer gå snabbt nu, 24 dagar är ju jättekort. 23 idag då. O nu blir det väl vaginalt vad? Spännade :) <3Jag har också gått o oroat mig, för ev snitt om hon ligger i säte, dumma barnmorskor o hur det ska gå med en bebis mitt i stöket här hemma :) Men just nu känner jag att jag är redo, nu är hon välkommen :)
Kommer också föda själv, maken är i thailand o kommer inte kunna komma hem förrän i månadsskiftet, o så länge tänker jag inte vänta på att få föda :P
Men det känns bra faktiskt, har fött tre själv då vi som du inte hade barnvakt. På något sätt har jag kunnat gå in i mig själv ännu mer då o faktiskt tycket jag att bm varit mer uppmärksam på mina önskemål o liksom arbetat med mig, än då mannen varit med, även om han är super på sitt sätt. :)
Testar igen då jag skickade innan jag skrev . Jag har börjat må lite illa nu, är även dålig i magen, är i v36. Vet inte om det är pga att det närmar sig... hoppas iaf på det. Liten ligger m huvudet neråt och imorse kände jag att den fick hicka. Jag längtar så tills det startar. Vill få hålla vår nya lilla familhemedlem. Är det r 1a? Detta är vår 3.e. Den första kom 2 v efter bf och vår andra kom 2 v före bf. Så får se när denna bestämmer sig för att komma
Vecka 36+4 här