mrshudson75 skrev 2017-12-23 13:27:57 följande:
Massa grattis till er som fått era små nu :)
O massa lycka till till er som är på g <3
Hoppas ni fått bra omhändertagande i Sundsvall o att lilla Amadeus går upp i vikt nu. O att ni får komma hem nu till jul <3
Här är egentligen bara bra, men flera småsjuka barn o jag tror att jag också är lite hängig. Svåry att veta vad som bara är sömnbrist, ömma bröst o allmänna sviter efter förlossningen o vad som är sjukdomskänsla :/
I morgon kommer släkten hit o det känns lite jobbigt. Det hade varit så skönt att bara åka bort o stöka hos mamma i stället, men hon fyller 70 o hennes största önska var att slippa bjuda så här står jag o svettas med städning, mat o bajsiga blöjor ha ha
Amandus is his name ; )
Jo men det har gått bra tycker jag, världens bästa personal. Gud vad duktiga dom har varit. Han fick lämna ett urinprov inatt och det var grumligt, så nu får han antibiotika. Och vikten går uppåt, har ammat och ammat och stödmatat, han suger så dåligt. Inte mycket sömn alls har det blivit man han mår ju bra och va är väl viktigare än det. <3
Haha, ja nu får man känna att man lever iaf, jul i all ära.
Kan inte göra annat än å hålla med, om inte annat så kan man nästan känna sig sjuk av att inte få sova, bara en så sak kan röra om ordentligt i kropp och knopp. Innan jag åkte så hade jag två små som klagade på ont i örat. Aja, kanske kan du till och med få lite avlastning av din kära släkt, du får rådda runt dom lite
bland julstök och blöjbyten. ; )