Inlägg från: princess77 |Visa alla inlägg
  • princess77

Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL

Gurkan25 skrev 2017-08-24 14:33:18 följande:

Känner inte heller några hårda sparkar. Känner mer puffar. Men när jag ska sova, då vaknar han till liv ordentligt!

Likadant här,ganska lugnt under dagen med små buffar här och där men efter 22.00 när jag ligger i soffan eller sängen är det full rulle
  • princess77

Tjejer,har ni lust att visa magbilder

Kul att se hur långt vi har kommit.

Här är jag i vecka 24+1

• princess77

Fina ni är allihopa! Vi har kämpat och längtat så mycket efter ett syskon till våran son att jag kan fortfarande inte tro att jag är gravid. Att se bilder på sig själv gör det lite mer verkligt

Herregud,bara 15 veckor kvar <3

• princess77

Har också börjat fundera på höst/vinterjacka men jag tror att jag klarar mig med dom jag har Här blir det oftast inte riktigt kallt fören mitten-slutet av december så jag tänkte köra med öppen jacka,stickad tröja och tjock halsduk.

• princess77

Vi bor i Tranås i Småland så vi har bara ett alternativ när det gäller förlossning. Vi kommer att åka till Eksjö sjukhus. Vi var där sist också och jättenöjda.

Det tar ca 30 min att köra dit.

Om bebisen får för sig att komma innan vecka 36 blir det dock Jönköping då Eksjö inte har någon Neo avdelning.

• princess77

Suck,vi har strandat totalt i namnträsket

Favoriterna just nu är:

Ella

Ebba

Amelia

Sigrid

Sonen heter Albin.

Vilket tycker ni är vackrast och har ni några andra förslag?

• princess77

Vi har köpt en Bugaboo Buffalo. Köpte den av en kollega som bara haft sin nya i 7 mån

Ser helt nu ut! Så nöjd!

• princess77

Vi har också testkört både Emmaljunga och Bugaboo och buggan vann vårt hjärta. Tycker den är bra både i stadskörning och terräng och även om den är låg (jag är 1,75) så känns den skön att köra. Jag är jättenöjd med våran vagn och längtar till december nu!! Bara 3,5 mån kvar

• princess77
    Jsv17 skrev 2017-08-30 17:20:36 följande:

Jag var helt säker på innan att jag skulle vilja ha en bugaboo, kanske Emmaljunga, gillade sen inte alls bugaboo i butik, tyckte bebisen hamnade för långt ner (trots att jag är kort) tycke inte om att köra den, sen visade det sig när jag hade provkört alla, klickat ur och in olika delar, fält ihop, ja den säljaren fick jobba för sina pengar hahaha att jag tyckte bäst om en Britax smile! Så vi beställde en britax smile2, som ska levereras i Oktober, så olika det kan vara hur man tycker och känner Tur att det finns så många olika vagnar!

Ja det finns många fina vagnar Har haft Teutonia Fun,Urban Jungle,Babyjogger och Bugaboo än så länge.. kanske hinner med någon mer innan vagnperioden är över
Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL