Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Känner inte heller några hårda sparkar. Känner mer puffar. Men när jag ska sova, då vaknar han till liv ordentligt!
Känner inte heller några hårda sparkar. Känner mer puffar. Men när jag ska sova, då vaknar han till liv ordentligt!
Tjejer,har ni lust att visa magbilder
Kul att se hur långt vi har kommit.
Här är jag i vecka 24+1
Fina ni är allihopa! Vi har kämpat och längtat så mycket efter ett syskon till våran son att jag kan fortfarande inte tro att jag är gravid. Att se bilder på sig själv gör det lite mer verkligt
Herregud,bara 15 veckor kvar <3
Har också börjat fundera på höst/vinterjacka men jag tror att jag klarar mig med dom jag har Här blir det oftast inte riktigt kallt fören mitten-slutet av december så jag tänkte köra med öppen jacka,stickad tröja och tjock halsduk.
Vi bor i Tranås i Småland så vi har bara ett alternativ när det gäller förlossning. Vi kommer att åka till Eksjö sjukhus. Vi var där sist också och jättenöjda.
Det tar ca 30 min att köra dit.
Om bebisen får för sig att komma innan vecka 36 blir det dock Jönköping då Eksjö inte har någon Neo avdelning.
Suck,vi har strandat totalt i namnträsket
Favoriterna just nu är:
Ella
Ebba
Amelia
Sigrid
Sonen heter Albin.
Vilket tycker ni är vackrast och har ni några andra förslag?
Vi har köpt en Bugaboo Buffalo. Köpte den av en kollega som bara haft sin nya i 7 mån
Ser helt nu ut! Så nöjd!
Vi har också testkört både Emmaljunga och Bugaboo och buggan vann vårt hjärta. Tycker den är bra både i stadskörning och terräng och även om den är låg (jag är 1,75) så känns den skön att köra. Jag är jättenöjd med våran vagn och längtar till december nu!! Bara 3,5 mån kvar
Jag var helt säker på innan att jag skulle vilja ha en bugaboo, kanske Emmaljunga, gillade sen inte alls bugaboo i butik, tyckte bebisen hamnade för långt ner (trots att jag är kort) tycke inte om att köra den, sen visade det sig när jag hade provkört alla, klickat ur och in olika delar, fält ihop, ja den säljaren fick jobba för sina pengar hahaha att jag tyckte bäst om en Britax smile! Så vi beställde en britax smile2, som ska levereras i Oktober, så olika det kan vara hur man tycker och känner Tur att det finns så många olika vagnar!