• roto426

ENSAM

Jag är en man på 45 år, har inte endast vän, eller någon att prata med...jag håller på att bli galen snart

• Svar på tråden ENSAM
  • ankans

Kan du försöka gå på någon kvällsaktivitet? Även om man inte hittar en vän kanske det kan ge något att vara i närheten av andra och prata lite om vad det nu är för kurs man går.

• roto426

Håller mig bara inne numera, går knappt utanför dörren, har funderat på självmord ett bra tag nu

• Januaribarn11

Har du ingen från ditt förflutna som du kan kontakta igen? Har du testat dejting sidor? Där kan man ju chatta med andra och det kan kännas mindre ensamt då.

• ankans

Snälla, ta inte livet av dig. Kan du inte göra något helt annat - testa en långresa om du har råd?

• Anonym (B)

Var är din familj och barndomsvänner? Finns det verkligen ingen du kan försöka kontakta? Skriver det inte för att vara elak, ibland glömmer man bort kontakter som man har bara.

• roto426

Jag har ingen familj, och inga vänner, har inte ringt ett enda samtal in till mig på över 4 månader, sista som ringde det var någon som ringt fel...folk tar helt enkelt avstånd från mig

• Anonym (B)
    roto426 skrev 2017-04-10 17:03:59 följande:

Jag har ingen familj, och inga vänner, har inte ringt ett enda samtal in till mig på över 4 månader, sista som ringde det var någon som ringt fel...folk tar helt enkelt avstånd från mig

<3 okej

Men du, det är aldrig försent att hitta vänner! Finns det något du tycker är kul att göra?

Måla, musik, någon idrott? Läsa?
  • Januaribarn11

Och varför tar dom avstånd ifrån dig? Tänker att det kan vara bra att kolla upp sig själv och försöka hitta problemet. Även för framtida relationer för att inte bli lämnad hela tiden

Svar på tråden ENSAM