ENSAM
Var är din familj och barndomsvänner? Finns det verkligen ingen du kan försöka kontakta? Skriver det inte för att vara elak, ibland glömmer man bort kontakter som man har bara.
Var är din familj och barndomsvänner? Finns det verkligen ingen du kan försöka kontakta? Skriver det inte för att vara elak, ibland glömmer man bort kontakter som man har bara.
Jag har ingen familj, och inga vänner, har inte ringt ett enda samtal in till mig på över 4 månader, sista som ringde det var någon som ringt fel...folk tar helt enkelt avstånd från mig
Finns massor jag skulle vilja göra, men inte själv
Vad jobbar du med?
Hur menar du med att du har narcissistiska drag? Kan du beskriva vilka drag du anser att du har?
Hur menar du med att du har narcissistiska drag? Kan du beskriva vilka drag du anser att du har?
Oj svaret blev skickat två gånger
Det mesta stämmer om man rannsakar sig själv och är ärlig, tester som finns på internett
Jag antar det...
Har nog varit för egoistisk, och inte lyssnat, bl.a
Nja det är inte min grej...men vem vet, det kanske är bra
Kan vi 2 chatta då?....vem är du, man kvinna?
Hej
Kille o 1 hund söker nytt boende enbart som kompisar. Känner att jag med är på gränsen till sj-mord. Önskan; att få låta hunden springa lös och ha plats att forma ideer. Sitter fast i staden och har panik! Lyssnar gärna på dig men pratar helst inte så mycket själv.
Kanske du söker något sexuellt. Då är vi inte dem rätta för dig. Förutom det, låter det intressant? Dela med dig av mail så vi kan höras vidare som nya vänner ?
jag söker inget