ENSAM
Jag är en man på 45 år, har inte endast vän, eller någon att prata med...jag håller på att bli galen snart
Jag är en man på 45 år, har inte endast vän, eller någon att prata med...jag håller på att bli galen snart
Håller mig bara inne numera, går knappt utanför dörren, har funderat på självmord ett bra tag nu
Nej jag har ingen från det förflutna som vill ha kontakt mig...
Pengar är det absolut minsta problemet
Jag har ingen familj, och inga vänner, har inte ringt ett enda samtal in till mig på över 4 månader, sista som ringde det var någon som ringt fel...folk tar helt enkelt avstånd från mig
Jag antar att folk helt enkelt inte tycker om mig eller mitt sätt
Och varför tar dom avstånd ifrån dig? Tänker att det kan vara bra att kolla upp sig själv och försöka hitta problemet. Även för framtida relationer för att inte bli lämnad hela tiden
Kanske engagera dig i någon välgörenhet ? Röda korset t ex.
Jobbar du, i så fall kanske du kan utveckla någon relation där. Föreslå aw t ex.
Sen så blir jag nyfiken på när du skriver att folk tar avstånd från dig pga att de inte tycker om dig/ ditt sätt. Så enkelt kan det inte vara, tänker jag.
Hur menar du med att du har narcissistiska drag? Kan du beskriva vilka drag du anser att du har?