• roto426

ENSAM

Jag är en man på 45 år, har inte endast vän, eller någon att prata med...jag håller på att bli galen snart

• Svar på tråden ENSAM
  • roto426
    Anonym (2-souls trapped in a box) skrev 2017-04-10 20:09:45 följande:

Hej

Kille o 1 hund söker nytt boende enbart som kompisar. Känner att jag med är på gränsen till sj-mord. Önskan; att få låta hunden springa lös och ha plats att forma ideer. Sitter fast i staden och har panik! Lyssnar gärna på dig men pratar helst inte så mycket själv.

Kanske du söker något sexuellt. Då är vi inte dem rätta för dig. Förutom det, låter det intressant? Dela med dig av mail så vi kan höras vidare som nya vänner ?

Söker inge sexkontakt, eller för den delen 1 till som mår lika dåligt som mig, som läget är nu så är det knappt så jag orkar med mig själv, ångesten är outhärdlig 
  • roto426
    Presens skrev 2017-04-10 20:12:13 följande:

Du kan höra av dig till mig om du har behov av någon att prata med! 

Hur?...har du mail eller något liknade?
  • roto426
    Ms H skrev 2017-04-10 20:11:06 följande:
    Då tycker jag att du ska be att få det, som ett första steg.
    Ja, jag vet inte...
  • Feffan

Brukar du vara i Sthlm? Vill du ses för en fika? Ibland hjälper det att prata bort en stund med en främling.

• roto426
    Feffan skrev 2017-04-10 20:22:34 följande:

Brukar du vara i Sthlm? Vill du ses för en fika? Ibland hjälper det att prata bort en stund med en främling.

Nej tyvärr, är väldigt sällan jag är till stockholm....Men tack 
  • Presens
    roto426 skrev 2017-04-10 20:16:22 följande:
    roto426 skrev 2017-04-10 20:16:22 följande:

Ja. Vi kanske kan chatta via Skype? Skriv privat meddelande här så berättar jag mer om vem jag är. 

Det är främst dagtid jag har möjlighet. Lägger mig tidigt f.n. 

Men du, ge inte upp! Det är ett jättebra steg att signalera att du behöver kontakt. Starkt av dig! 
  • Presens

Jag försökte gå in på din profil och lämna ett meddelande men du har kryssat i att den är privat så det gick inte. 

• roto426
    Presens skrev 2017-04-10 20:29:42 följande:

Jag försökte gå in på din profil och lämna ett meddelande men du har kryssat i att den är privat så det gick inte. 

Jaha ok, nu tror jag det går
  • Anonym (B)
    Anonym (2-souls trapped in a box) skrev 2017-04-10 20:09:45 följande:

Hej

Kille o 1 hund söker nytt boende enbart som kompisar. Känner att jag med är på gränsen till sj-mord. Önskan; att få låta hunden springa lös och ha plats att forma ideer. Sitter fast i staden och har panik! Lyssnar gärna på dig men pratar helst inte så mycket själv.

Kanske du söker något sexuellt. Då är vi inte dem rätta för dig. Förutom det, låter det intressant? Dela med dig av mail så vi kan höras vidare som nya vänner ?

Vilket fint initiativ, hoppas du hittar det du söker!
  • roto426
    Anonym (B) skrev 2017-04-10 20:33:53 följande:
    Vilket fint initiativ, hoppas du hittar det du söker!
    jag söker inget
  • Anonym (Sara)

Förstår dig. Man blir galen. Men man får vara stark och aktiv och hitta vägar ur det. Gör något meningsfullt som att engagera dig ideellt. Jobbar du? Ha som utmaning att börja prata med folk minst x gånger per dag. Funkar även utan jobb.

• Anonym (B)
    roto426 skrev 2017-04-11 16:50:18 följande:

jag söker inget

Nej men någon annan gör
  • roto426
    Anonym (Sara) skrev 2017-04-11 22:07:19 följande:

Förstår dig. Man blir galen. Men man får vara stark och aktiv och hitta vägar ur det. Gör något meningsfullt som att engagera dig ideellt. Jobbar du? Ha som utmaning att börja prata med folk minst x gånger per dag. Funkar även utan jobb.

ja verkligen
  • Anonym (enkelt)

Köp en hund och en Thailändska så är problemet löst 

• Hallon08

Brukar aldrig skriva inlägg här men blev berörd av det du skrev.
    Snälla ta inte livet av dig!
    Om du vill skriva av dig så kan jag det via Skype :)

• Snugggfe

Vad ledsen jag bli ????

vad heter du? Kanske kan söka upp dig på fb och adda dig

Svar på tråden ENSAM