• Anonym (Orolig pappa)

Mina barn är försvunna!

Hejsan nu har min värsta mardröm slagit in! 
    för tre veckor sen försvann mina barn med sin mamma. hon sa att dom skulle ut o leka, men kom aldrig tillbaka. fick ett sms att dom är flyttade med soc men ringde soc dagen efter och dom är inte inblandade alls. har haft kontakt med dom sen dess både polisen och advokat. Jag gjorde en egenmäktighet med barn anmälan. som ligger hos polisen. 
    Vi har gemensam vårdnad av barnen dom är 11 månader och 2,5 år som går på dagis här mm.hon hade ringt dit o sagt att han ej kommer på ett tag.
    har gjort en orosanmälan men dom kan ej göra den för dom vet inte vart hon finns, 
    så undrar nu vad kan jag göra? jag har riktig panik har inte varit från mina barn så länge nån gång. 

• Svar på tråden Mina barn är försvunna!
  • Anonym (Orolig pappa)

ja det är riktigt jobbigt. för denna anmälan om egenmäktighets med barn tar sån tid.
    därför jag kollade här om det finns mer man kan göra. 

• Anonym (Obehagligt)

Usch tänker på Mats Alm nu :/

Eller att Ts fru har lyckats fly från Ts pga misshandel och nu försöker han hitta henne på alla sätt och vis

• Anonym (Obehagligt)
    Bestemor skrev 2017-03-26 19:31:20 följande:

Ledsen missade det.

Det har blivit vanligt att kvinnor flytt från våldsamma män och fått skyddad identitet. Sen söker männen efter dem på olika forum och någon hjälpsam nisse avslöjar var de befinner sig och kvinnan får fly igen.

Det är synd om dig om hon stuckit utan anledning och polisen kommer hitta dem.

Såg att du redan skrivit nu.

Ja jag hoppas att ingen här får för sig att hjälpa Ts och avslöja var kvinnan och barnen är.
  • Anonym (K)

Ring hennes föräldrar och be om hjälp?

• Anonym (Orolig pappa)
    Anonym (K) skrev 2017-03-26 23:15:07 följande:

Ring hennes föräldrar och be om hjälp?

Detta har jag försökt med. Men inte till nån hjälp men imorgon får jag förhoppnings viss mer svar om vad vi står.
  • Anonym (addis abeba)

Varför har hon stuckit tror du?

• Anonym (kola)
    Anonym (addis abeba) skrev 2017-03-27 00:16:41 följande:

Varför har hon stuckit tror du?

Se gärna inlägg 13 i tråden om att inte hjälpa ts med att hitta frun och barnen.
  • Anonym (Bara-undrar)
    Anonym (Orolig pappa) skrev 2017-03-26 23:22:46 följande:
    Detta har jag försökt med. Men inte till nån hjälp men imorgon får jag förhoppnings viss mer svar om vad vi står.

Är det inte lite udda att svärföräldrarna inte vill hjälpa dig? Borde de inte vara oroliga för sina barnbarn? Kan det vara så att hon flytt från dig av någon anledning?
  • Kalamata

Det är väldigt äckligt att se hur folk bara antar att TS är en labil kvinnomisshandlare som letar efter sitt stackars offer till fru, som självklart har rymt ifrån den vardagsterror som givetvis TS står för. Tänk att deta anses mer möjligt än att frugan, precis som vilken annan farsa som kidnappat sina barn, bara stuckit av ren egoism, brist på omdöme och/eller psykbryt.

Är ni på riktigt? Är det så jävla omöjligt att det i detta kanske lite mer ovanliga fall faktiskt är mammans fel, och att pappan bär på en genuin oro för barnen, ett resultat utav helt vanlig pappakärlek och föräldrainstinkt?

Inte konstigt dock med tanke på vilket underläge pappor oftast befinner sig i när det kommer till just barns omsorg- och vårdnadsfrågor. Och nej, jag är inte en man....

• Anonym (Orolig pappa)
    Anonym (kola) skrev 2017-03-27 00:20:48 följande:
    Se gärna inlägg 13 i tråden om att inte hjälpa ts med att hitta frun och barnen.
    hon åkte ditt för stöld i sommras o blev dömd för nån vecka sen i hovrätten. 
    efter stölden ville hon ej bo kvar här men jag sa man kan inte bara flytta efter som barnen dar dagis jag har mitt jobb o hon har inget jobb så tror mycket har med det o göra men vet dock ej 
Svar på tråden Mina barn är försvunna!