Första gången IVF Maj 2017
Kram!!
Idag vågade jag ta digitalt, rd 9. Nu börjar man våga hoppas och tro lite på riktigt.
Idag så mitt vanliga test ungefär likadant ut som igår och inte direkt starkare dock. Funderar på detta med clearblue med veckoindikator och om det funkar även vid ivf eller om det är dumt när man vet exakt när befruktning skett, man är ju lite rädd att få för få veckor på den. Nån här som testat det?
Här tog nog lyckan slut för oss. Började precis blöda mera, inte bara rosa nu. Får inget blodprov mera idag, kanske skulle vara onödigt hur som helst.
Imorgon är den stora dagen här. TESTDAG :D
Testade som ni vet positivt för några dagar sen så ja räknar med att de fortfarande är positivt imorron men ändå, så länge man väntat på denna dagen :D
Hur går det för er?
Hur mår ni?
Hej! Igår (fredag) gjorde jag Vul på dag 9 med bemfola sprutorna. Äggblåsorna var inte nog stora (mellan 10-17mm) 4st var 15-17mm. Ska på nytt Vul på måndag för att se om det växt på sig lite. Fortsätter med samma ordination (150). Tror ni att äggblåsorna hinner växa på sig tills dess? Även de minsta som var ca 10mm? Och hur stor vill dom att dom ska vara vid äggplocket?
Vill bara få det gjort nu, less på all väntan! Allt har skjutits fram flera gånger pga att jag inte svarat optimalt på varken suprecur sprayen eller bemfola sprutorna. Är såå nervös! Vill att äggplocket ska bli nästa vecka. Vad tror ni??vilken dag bör jag ställa in mig på?
Äsch, 19 ägg plockades