• Ulrika34

För oss med BIM i april 2017

Jag är en testnarkoman!!!!! Bim om 3-4 dagar, osäker efter missfallet förra månaden, har fått mina klassiska symtom och börjat mål lite illa, får svaga resultat på cb men jag borde vänta med att testa! Hade jag obegränsat med tester hade jag nog testat varje dag *10

• Ulrika34

Fick några droppar rött blod igår kväll vid 21,00, förberedde mig på att mensen skulle braka loss inatt men nej, inget, har ingen mensvärk heller, vet inte vad jag ska tro riktigt..... men jag tar det med ro, nu är jag super förkyld och har en tuff vecka framför mig med jobb och projekt så jag låter veckan gå..... skickar en stor grattis kram till alla som lyckats få ett + denna månad och ett stor lyckospark till alla som kämpar

• Ulrika34

Ni som har haft nidblödning? Hur såg det ut? Igår 10 dagar efter ägglossning, 3 dagar för bim fick jag klar rött blod, 4-5 droppar sen lite slem bara, inget mer sen igår kväll klockan 21, ingen mens smärta heller, har aldrig haft så klart rött blod som nidis, hmmm

• Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-25 14:07:41 följande:

Har sååå galet ont i brösten idag och Molvärken fortsätter.... Börjar hoppas innerligt nu samtidigt som jag är livrädd för att göra det... BIM-5 idag...

Åhhh vad spännande jag håller alla tummar och tår
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-25 20:35:40 följande:

Tror att det bara är inbillning men ändå... ÄL+8 idag...

Jag anar minsann något rosa där
  • Ulrika34

Urusla bilder men man ser bättre IRL är så nervös att mensen ska kika fram i morgonbitti..... varje gång jag går på toa förbereder jag mig mentalt för att papperet ska bli rosa, sjuka tankar ..... den övre är bim -3 den undre bim -2

• Ulrika34

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

• Ulrika34

Jag vet inte vad min kropp håller på med, kom blod igår kväll, jag har haft tampong under natten och den är snustorr nu på morgonen,

• Ulrika34
    Mila3 skrev 2017-04-26 12:33:22 följande:

Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!

Åhhh grattis!!!
  • Ulrika34

Berätta precis för mannen att jag tror att mensen började igår, men nu när jag skulle byta tampong är den helt snustorr! Jag förstår inte vad min kropp försöker säga mig! Får se om den kommer igång nu annars kommer jag ta ett till test om några dagar!

• Ulrika34

[quote=77626658][quote-nick]jhk88 skrev 2017-04-26 11:10:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser bilderna och jag tycker man anar något, jag håller tummarna

• Ulrika34

Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.

• Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-27 08:40:38 följande:

Gårdagens test till vänster och dagens test till höger...

Jag ser på dagens test jippi!!!!
  • Ulrika34
    EnPetra skrev 2017-04-27 17:23:19 följande:

Inte minsta lilla plus..

Vad änvänder du för test / märke?
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-28 12:04:30 följande:

Kolla skillnaden från igår.

Har du några andra tester hemma? Cb? Jag riktigt avskyr dessa pinn- tester när har du bim? Det är tydligare idag, men tänk på att hcg dubblas ca var 3:dje dag så ta det med ro
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-30 18:09:36 följande:

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall... skickar en jättestor kram till dig! Det är ju så förvirrande när vi har sett ett streck på testet också! Om du har lust, adda mig på Facebook, jag heter Ulrika Tengberg och jag har en grå vit bild så kan vi prata lite privat. Stor kram

• Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-30 18:09:36 följande:

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...

se inlägget ovan
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017