• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • jhk88
    brunbrallan skrev 2017-04-30 18:12:31 följande:

Men ååh vad tråkigt! Stor kram och verkligen lycka till framöver!

Det är skittråkigt :( Tack så mycket! <3 Detsamma! <3
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-30 18:09:36 följande:
    Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...
    Fy vad tråkigt. härligt att din sambo vill fortsätta försöka,

• orzia1

Jag kommer även göra en tråd om min mens kommer, för oss som har svårt att bli gravida och som har försökt minst 5 månader, vi är ju några stycken (tyvärr) som har hängt med sen ngr månader tillbaka.

• llindaaa
    orzia1 skrev 2017-04-30 18:54:08 följande:

Jag kommer även göra en tråd om min mens kommer, för oss som har svårt att bli gravida och som har försökt minst 5 månader, vi är ju några stycken (tyvärr) som har hängt med sen ngr månader tillbaka.

Vill gärna vara med i den tråden då. Har själv försök i 22 månader.. väntar på mensen nu jag också
  • Ulrika34

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall... skickar en jättestor kram till dig! Det är ju så förvirrande när vi har sett ett streck på testet också! Om du har lust, adda mig på Facebook, jag heter Ulrika Tengberg och jag har en grå vit bild så kan vi prata lite privat. Stor kram

• Ulrika34

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...

se inlägget ovan
  • jhk88

Där är jag gärna med...

[quote=77638406][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-04-30 19:07:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Skrivit ett meddelande till dig, tror jag :O
  • Percafluviatilis

Är också gärna med i den! :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017