• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 09:08:22 följande:

Mellan den 30/4-3/5. Tror den 30/4 men en app säger den 3/5... Så är det den 3/5 så är det ju ändå rätt många dagar kvar o inte konstigt det inte syns. När ska du testa igen?

Ne precis! Vilket test använde du? Jag väntar tills efter helgen om den inte dykt upp innan dess!
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 09:14:11 följande:

Morgonens test...

Ser en skugga väldigt svagt. Men tycker de borde bli starkare nu.
  • orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 10:38:02 följande:

Ne precis! Vilket test använde du? Jag väntar tills efter helgen om den inte dykt upp innan dess!

Jag köpte en massa billigt av min kompis som ej behövde de. Så har väl ca 100 st av dessa. Är sådana stickor. Får jag sen plus på de så testar jag med cb och ngt annat stavtest jag också köpte av henne. Testar nog med 10-15 st test varje mån plus ca 20 st ägglossning test så hade blivit ruinerad om jag bara testat med cb. Vilka använder du?

• jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-28 11:25:40 följande:

Ser en skugga väldigt svagt. Men tycker de borde bli starkare nu.

Kolla skillnaden från igår.

• orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 12:04:30 följande:

Ja fast jag tycker ändå det borde vara mer starkt på en dag. Men fortsätter hålla tummarna att det år riktigt starkt imorgon el på söndag
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-28 12:11:39 följande:

Ja fast jag tycker ändå det borde vara mer starkt på en dag. Men fortsätter hålla tummarna att det år riktigt starkt imorgon el på söndag

Förra månaden visade testen ingenting innan BIM... Men ja...
  • Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 11:50:52 följande:

Jag köpte en massa billigt av min kompis som ej behövde de. Så har väl ca 100 st av dessa. Är sådana stickor. Får jag sen plus på de så testar jag med cb och ngt annat stavtest jag också köpte av henne. Testar nog med 10-15 st test varje mån plus ca 20 st ägglossning test så hade blivit ruinerad om jag bara testat med cb. Vilka använder du?

Oj vad många bra att ha ett lager! Jag brukar köra på testlagrets och cb. Det senaste jag tog var från loyds apotek, testa tidigt. Hade det varit något hade väl det isåfall synts på ett sånt test i förrgår kan jag tycka..
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-28 12:04:30 följande:

Har du några andra tester hemma? Cb? Jag riktigt avskyr dessa pinn- tester när har du bim? Det är tydligare idag, men tänk på att hcg dubblas ca var 3:dje dag så ta det med ro
  • Nini

Hjälp!!!!

Alltså vad är det här.. Blir galen på min kropp. Är helt säker på att jag hade ägglossning typ 18-19 april. I onsdags en vecka efter äl började jag blöda, inte så mycket men rött blod, behövde ingen tampong utan blev som typ 3 femkronor under hela dagen. Blödde lite under natten och under torsdagen fast då ännu mindre och nu är det helt borta. Mensvärk och illamående har jag nu. Inte kan mensen komma efter 7-8 dagar, och så mycket borde ju inte en nidblödning vara. Testade med testlagrets imorse och det var negativt, tog inte morgonurin. Borde ha BIM mellan den 30/4-2/5. Någon som haft lika???

• jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-28 12:28:47 följande:

Har du några andra tester hemma? Cb? Jag riktigt avskyr dessa pinn- tester när har du bim? Det är tydligare idag, men tänk på att hcg dubblas ca var 3:dje dag så ta det med ro

Jag har ett digitalt hemma som jag ska ta på måndag tänkte jag...
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017