För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.
Stort grattis jhk88 !!! Jag hoppas på maj månad. Känns helt ok. Mest rädd att det ska dra ut alldeles på tiden.. ger det halvår iaf ...!
Lykkeliv Tack! Ja nog har jag symtom allt, har misstänk graviditet sen ÄL typ. ???? kittlingar, lite molvärk, förstoppning, trött som fan, yrslig, huvudvärk, huvudvärk, lite illamående men det går att hålla borta om jag äter regelbundet, springer oftare på toa, humörsvängningar. :)
Började få mensvärk den 22e. Haft mensvärk sedan dess men ingen mens. Det känns som att den ska komma när som helst och det har det gjort sen den 22e. Bim mellan 23-27e om man ska titta på mina tidigare cyklar. Tog ett testa tidigt igår ÄL+11/12, negativt. Känns som det borde synts litegrann om det skulle vara något
Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.
Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..
Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..
Inte minsta lilla plus..
Inte minsta lilla plus..