• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    RockNRollVirre skrev 2017-04-30 06:41:23 följande:

Testade nyss, visst är det ett svagt streck?

Jag ser. Hoppas det blir starkare
  • EnPetra

Bim+8 negativt. Dessutom lite rosa på pappret imorse, så nu kommer väl mensen. Känns iofs helt ok, kan man börja om igen.

• orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-30 09:20:49 följande:

Bim+8 negativt. Dessutom lite rosa på pappret imorse, så nu kommer väl mensen. Känns iofs helt ok, kan man börja om igen.

Det är alltid tråkigt när mensen kommer, men när man är så långt över tiden o får neg så är det ändå skönt när den kommer så man kan börja om
  • jhk88

Då hoppar jag över till maj-tråden. Rosa nyss när jag torkade mig. Grattis alla som lyckats få plus denna månad! Och lycka till ni andra som fortfarande väntar <3

• orzia1

Jag hoppar också över i maj, har mensvärk, negativa tester och nu är april snart slut

• brunbrallan
    jhk88 skrev 2017-04-30 16:10:03 följande:

Då hoppar jag över till maj-tråden. Rosa nyss när jag torkade mig. Grattis alla som lyckats få plus denna månad! Och lycka till ni andra som fortfarande väntar <3

Men ååh var det inget? :(
  • jhk88
    brunbrallan skrev 2017-04-30 17:57:01 följande:

Men ååh var det inget? :(

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...

• brunbrallan
    jhk88 skrev 2017-04-30 18:09:36 följande:

Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...

Men ååh vad tråkigt! Stor kram och verkligen lycka till framöver!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017