• Sara2017

För oss med BIM i april 2017

redo83 skrev 2017-04-10 20:01:37 följande:

Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!

Jag :D
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-10 21:08:51 följande:

Skoj :) har inte den blekaste om vad som väntar..säkert inget men väntan e jobbig!

Inte jag heller, första försöket.

Men visst är det jobbigt att vänta, vill veta nu!! :D
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-10 21:43:10 följande:

Ahh samma här, första riktiga försöket, efter att jag slutade med p piller så va de ju rena chansningsleken med när ägglossning skulle inträffa. Har du barn sedan innan eller är de 1a ni planerar för?

Absolut första :) själv då?
  • Sara2017
    brunbrallan skrev 2017-04-11 10:49:00 följande:

Hej hej!

Får jag också hoppa in? Har BIM den 20, är på äl+4 idag och tiden går så jäkla långsamt så jag tror jag avlider!!!

Är också på äl+4, går in och kollar på NC flera gånger om dan som att det skulle göra att tiden går fortare... eller förändra resultat...

Orkar inte vänta!
  • Sara2017
    brunbrallan skrev 2017-04-11 12:39:06 följande:

eller hur! Jag tempar dock inte utan försöker hålla mig från helt onödigt testande såhär tidigt. Märker du av nåt skumt i kroppen? Jag har ont i livmodern av och till, men det brukar jag ha i tid och otid samt ryggvärk. Det är hemskt spännande men såå segt!

Det känns lite som om äl smärtan inte riktigt släppt, den kommer lite då och då. Mina bröst har blivit lite större, eller så inbillar jag mig bara. Lite lotion flytningar igår iaf. Tyvärr har jag ingen koll när mens symptomen börjar dyka upp. Det skulle man kanske ta och anteckna :)
  • Sara2017
    Sofiiakarin skrev 2017-04-11 19:05:08 följande:

Haha alltså tjejer.. jag står i badrummet o STIRRAR på mina bröstgårdar! De ser typ LITE större ut, runtom liksom. Alltså som att det är en mörk rund ring som gör den lite större och mörkare runt om, sen själva bröstvårtan ser också mörkare ut.

Har fortfarande molande värk, o idag gör de JÄTTE ont vissa minuter. Verkligen kramp. O ilar upp i underlivet.

Men de med brösten. Har jag blivit galen? Jag kan lixom inte släppa de. Kollade inte efter de men såg de nu för ngn dag sen o tycker de blivit mer.... kan ngn svara på detta?! Haha :p

Ingen aning, men jag hade reagerat som du. Håller också på att bli galen, men försöker hålla mig lugn tills det är dags att kissa på sticka...
  • Sara2017

Ni som tempar, hur hög höjning brukar ni ha efter äl?

Cd 40-43 (äl på 43) hade jag 36,07-36,13

Cd 46-48 (äl+3-5) har jag 36,43-36,49

Brukar man inte komma upp till typ 37 i temp?

Börjar tappa hoppet om att det tagit sig :(

• Sara2017
    Hedblomster skrev 2017-04-12 08:18:08 följande:

Tog ett gravtest imorse, trots att jag bara är på äl+9/10 och det var såklart negativt. Fattar ju att jag inte blir mer gravid bara för att jag testar mer, men ville nog bekräfta för mig själv att det inte tog sig den här gången heller för det trodde jag inte... Visst, det är tidigt och plus syns väl sällan så tidigt men det känns i alla fall inte som att det blev något. Testar igen i helgen eller om mensen blir sen men troligtvis hoppas jag över till maj så småningom. 

Positivt är: ju längre tid det tar att bli gravid, desto längre hinner jag jobba på mitt nya jobb.

Negativt är: tänk om jag inte ens KAN bli gravid? 

Nåväl, nya tag!

Testade igår, äl+4, fatta ju att det skulle bli negativt. Men förstår dig, vill inte heller tro att vi lyckades...

Hoppas du får ett plus sen <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017