• Sara2017

För oss med BIM i april 2017

MariaKristine skrev 2017-04-18 16:12:38 följande:

Det tog sig på andra försöket :)

Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3

Grattis :D
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-18 16:42:40 följande:

Då tror jag mer det är ngn panik känsla han har drabbats av. Och borde gå över

Ja <3
  • Sara2017

Bim-2, negativt test imorgon som ni kanske såg.

Flytningar idag som är lätt vita och vattniga. Får ibland lite molvärk i stockarna och magen.

Svullna tuttar (som har varit det från och till sen äl) upplever att nipplena är känsliga om jag bara har T-shirt på mig...

• Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 08:52:55 följande:

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Lite som jag då, känner mig våt. Men det gjorde jag förra gången innan mensen...
  • Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 09:08:51 följande:

Ja de kan ju likgärna vara det! Du hade testat va?

Jupp, alla test negativa. Läste att din cykel variera. Jag är på cd 55, aldrig haft så lång cykel... sen jag fick reda på att min kompis blivit gravid har min cykel fuckat sig helt...
  • Sara2017
    Isathe skrev 2017-04-19 10:58:11 följande:

Jag har BIM imorgon eller på fredag, å nu börjar mensvärken dock bara känningar fram i livmodern, vad jag gissar utifrån var värken sitter.

Men känns skittråkigt.

Inga tester hemma och just nu känns det ingen ide att testa heller, är på äl+11....

Sååå tråkigt de här verkligen!!

Blir lite deprimerad.

Jag förstår dig, har också bim, fredag eller lördag...
    Tänker inte testa förrän på lördag kanske, men känns hopplöst, min temperatur sjunker också så det verkar inte riktigt som det satt sig...
    Känner nog samma värk som du, men tycker den är lite tidig för mig om nu mensen ska komma i helgen...
  • Sara2017
    jhk88 skrev 2017-04-19 11:39:46 följande:

Sitter här och känner en stor hopplöshet till att det kommer dröja innan jag plussar igen... Jag fick missfall 31/3 och har haft ål för två dagar sedan. Vi har prickat in ÄL bra, haft sex varannan dag sedan blödningen tog slut. Så chansen finns väl antar jag men känner innerst inne att det kommer inte ta sig. Det vore för osannolikt att plussa två månader i rad... Förlåt för depp-tankar men kände att jag måste få ur mig dem till någon/några... <3

<3<3
    beklagar MF, vi får hålla tummarna!
    Jag deppar också och detta är bara vårt första försök. 
    Bra/viktigt att man lättar på det, det är tufft att vänta på det därå plusset och vilka kan förstå bättre om inte andra här på FL som gått/går igenom samma sak
    <3
  • Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 12:11:04 följande:
    Men guud.. de va i längsta laget. Snacka om att psyket kan ställa om kroppen helt :/ då är de nog oro, stress som är boven ;(
    Haha! Ja, fast aldrig fått den rubbad pga stress. Tror det är min kompis graviditet som fått den rubbad (eller kanske det är en annan sorts stress som kommit pga det)...

Men men, mensen är inte här än, så vi får väl se...
  • Sara2017
    jhk88 skrev 2017-04-19 12:23:34 följande:
    Tack! Jag hållerctummarna trots allt men känner ändå att det är för bra för att vara sant att plussa två månader i rad... Men vi får se vad som händer. Hoppas att det tar sig för er snabbt! <3

Det är riktigt tufft att vänta på plusset. Fruktansvärt skulle jag vilja säga att det är :D
    Tack <3

Det är verkligen fruktansvärt! Varför är kroppen skapt så? Att vi ska kastas mellan hopp och förtvivlan, varför ska det ta sån tid att få ett svar? 

Vill ha klara besked!
  • Sara2017
    Snultan skrev 2017-04-19 12:46:52 följande:

Ja de var det jag tänkte på, stress kan ju yttra sig i många former och en längtan/sorg kan ju också vara en sorts stress. Så de kan ju mkt väl vara pga detta som mensen uteblir. Hoppas den kommer igång eller såklart allra helst att du får ditt plus!

Tack! <3
  • Sara2017
    jhk88 skrev 2017-04-19 13:05:27 följande:

Det undrar jag också. Det är verkligen fruktansvärt att kastas mellan hopp och förtvivlan... Man vill ju ha besked så fort ÄL har varit...

Precis!:(
  • Sara2017

[quote=77608944][quote-nick]Annaivarson skrev 2017-04-20 08:23:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag skulle säga att det är nära :) precis som mig, mensen uteblev och äl kom, nu ska mensen komma imorgon igen, hoppas inte :)

• Sara2017
    Isathe skrev 2017-04-20 09:34:25 följande:

Nu är det nära.....

Jag har BIM idag enligt en av mina appar och imorgon enligt den andra.

Kollar jag mot förra cykeln så var den på 28 dagar med en ägglossning på cd 17 med en lf på 11 dagar.

Den här cykeln hade jag ägglossning på cd 18, borde då ha BIM idag, för att ha en lf på 11 dagar. Men jag har smörjt med progesterAll för att förlänga den något och för att förbättra chansen för ett plus.

Förra månaden fick jag även bruna flytningar dagen innan mensen kom igång, å de har jag inte en tillstymmelse till idag. Men samtidigt är jag orolig att progesterAll bara spelar mig ett spratt.....

Jag har ont i livmodern till och från, och är hungrig hela tiden blir hungrig strax efter att jag ätit, så antigen växer de ett litet frö där inne eller så är det mensen som vill komma igång, och allt detta bara är PMS besvär....

Håll nu tummarna att jag har ett litet efterlängtat frö där inne....

Håller tummarna för dig! Min mens ska komma imorgon, hade mensvärk(?) från helvetet igår men den är borta idag och ingen mens. Dock vaknade jag med kraftiga flytningar... så vem vet, annars inga symtom.

Hoppas hoppas för oss båda!!
  • Sara2017

Nu är det spännande, kommer mensen att komma imorgon? Kommer tempen sjunka eller öka?

• Sara2017

Ingen mens än, ingen mensvärk heller. Men en jätte dipp i tempen :(

NC säger test på söndag, så kommer inte mensen testar jag då. Men troligtvis lär den komma...

• Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-20 21:56:54 följande:

Håller tummarna att den inte kommer

Lykkeliv skrev 2017-04-20 23:29:21 följande:

Åhhh!! Håller tummarna :) uppdatera oss imorgon!

Tack! :)
  • Sara2017

Där kom mensen... tack alla som supportat mig. Lycka till alla! Vi ses när vi ses, om vi ses<3

• Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-21 10:23:10 följande:

Hoppas det går vägen för dig framöver, Lycka till

Tack det samma <3
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-21 18:10:10 följande:

Hej

Hur går de för dig? Vi har bim samtidigt. Symtom?

Fick min mens idag :(
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017