För oss med BIM i april 2017
Lite stegring så nu ska det bakas för fullt i helgen ;)
Lite stegring så nu ska det bakas för fullt i helgen ;)
Haha. Ja. Jag fick värsta chocken igår. Vi hade varit på fest och min svärmor körde oss. Då vräker min man ur sig "vill du bli farmor eller?" Haha. Jag trodde jag skulle skämmas ihjäl för hans skull.
Han är inte den som säger sånt *asgarv* Så nu fattar ju hon att vi bakar bebis :-P Det var ju inte riktigt meningen att någon ska veta haha.
Välkommen alla nya:)
Har ÄL idag och har så ont att jag inte kan ha sex, tur vi fick till det igår. Denna cykeln var riktig smärtsam :( nu väntar bara den sega väntan till BIM.
Nu blir jag förvirrad! Enligt beräkning skulle ja haft ägglossning i lördags men CB Digital ägglossningstest har visat negativt hela helgen och även i morse (har testar 2ggr/dag). Tittade på testerna när jag tog ut dem och det var bara svaga svaga streck. Däremot har jag haft typiskt ägglossningssekret sedan i torsdags.
Min fråga: kan jag ha haft ägglossning trots att testerna inte visar något?
Så nu har jag hoppat över hit från mars-tråden... väntar in min mens imorgon eller på onsdag och har fått negativt test idag. Detta blir det fjärde försöket för oss. Känner mig ganska nedslagen efter dagens test. Men men, beställt ÄL-test nu. Har inte testat med det tidigare. När är det bäst att ta ÄL-test, alltså vilken tid på dygnet?
Kan man få äl direkt efter mens?
Min mens tog Slut i förgår och jag har fortfarande mensvärk. . Idag har jag haft älvärk? !?!?!!
Fast glad gubbe på ÄL-testet idag! Så glad att min cykel funkar som den ska trots att jag inte får stimulering denna månaden på CD13.
Så BIM 5/4 för mig och blir det mens startar vi IVF på den mensen, så det känns ändå mer spännande inför BIM nu för även om det blir minus så blir det en positiv start på något nytt som kanske kanske kan ta oss närmare vårt drömmål....
Ja man blir så glad av att se den hahaha!
Precis, räknar ÄL från i morgon och då BIM 5/4.
[quote=77520031][quote-nick]Nykär15 skrev 2017-03-21 15:36:41 följande:[/quote-nick]Jag har jätteont idag, så jag tror mitt ägg släpper idag redan. Brukar ha snabb stegring och eftersom det var glad gubbe i morse så är det nog så. Så kan nog räkna det som ÄL+1 i morgon, men kommer räkna bim 5/4 ändå.
Haha ja då har vi exakt lika och kan jämföra symptom, om jag nu lyckas övertala mannen i kväll!
Har också jätteont i magen i dag och är helt svullen runt äggstockarna. Kommer ju göra ont att ha sex känner jag.
Får liksom göra andra roliga grejer först så han blir klar snabbt!
Åh vad jag önskar att jag kunde säga "älskling, nu har jag verkligen ägglossning, sätt på mig NU" varpå han skulle svara med ett leende "självklart älskling, är supersugen och fort kommer det gå" haha
Men så funkar det tyvärr inte för oss. Jädrans prestationsångest!! :(
Har en mencykel på mellan 28-30 dagar! Är på dag 11 idag. Har cb äl test hemma. Borde jag börja testa idag redan? Vilken dag brukar ni börja testa på, ni som har en lite varierande cykel? Vet att det står
Info i paketet men vill gärna höra hur ni gör/gjort!! Bim 9/4 och äl enligt appen typ 25-25/3