För oss med BIM i april 2017
Ah så har man tex 28 dar i sin cykel så är cd30 = bim + 2 då?
Försvenskat cykeldag. Dock ej cirkeldag :)
Ah så har man tex 28 dar i sin cykel så är cd30 = bim + 2 då?
Cycle day om man ska va petnoga :)
Precis samma ÄL dag som mig. Spännande :) När har du BIM?
Det kan absolut ta sig! Håller tummarna.
Var roligt! :) Spännande att se om någon av oss lyckades då :D Vilken dag har du BIM?
Jag har 30/5...fy va spännande och långt borta.
Helt klart inbillade då jag tycker att det känns lite i livmodern men tror inte ens ägget fäst än, haha.
Du då?
Håller tummarna för dig :)
Gasig i magen kan jag skriva under på. Men det är inget ovanligt för mig :P Ah, då har du helan att gå efter. Jag minns bara ömma bröst så det hoppas jag på nu. Det är inget jag får i min normala cykel.
Har du barn sedan tidigare? Hur gammalt isf?
Jag känner mig helt lost med de här "nya" förkortningarna. Ingen som använde när jag var gravid sist. Vad betyder DPO och CD?
Haha, 40 är det nya 30 ;) Jag är 32 och har en dotter som fyller 2 den 27/4 :)
Va roligt med en sladdis :D
Hej :) varit väldigt frånvarande i tråden för ta jag verkligen försökt koncentrera mig på annat för att jag örn så rädd att bli besviken. Hade BIM igår, så tog ett clearblue early idag för att jag ska till min mamma på spelkväll på lördag och ville veta om det var lugnt att dricka vin, hade verkligen inga misstankar.... så fick jag dessa resultat ....
Jag är mållös! Jag trodde verkligen att det var kört den gärna ålades för att jag inte märkt av min ägglossning och för att vi inte fått till det mer än ett par gånger... blir en nyårsbebis <3
Jaså? Va roligt :)
Aaah, då förstår jag. Har bara sett äl+ och Bim + -
Finns mycket att lära sig.
Är det här erat första försök?
Bim om 6 dagar, anar ett svagt +, syns bättre IRL, återstår att se....
Skickar över lite pepp till alla.
Själv har jag ca en v kvar till bim nu... Håller på att försöka hitta en strategi att inte börja testa innan fredag ha ha
Försöker inte analysera allt i kroppen heller. Tar ju progestrall o mkt av biverkningarna är samma som symptom på graviditet
Jag känner av allt, spända bröst, illamående och värmekänsla. Tyvärr så har min kropp blivit superkänslig sen förra graviditeten då jag kräkte konstant i 9 mån. Tar ju nu även ägglossningstabletter och har värre biverkningar av de. Var inte lika känslig när jag tog de inför min förra graviditet.
Jag är tyvärr bara på äl+5 så än så länge är det för tidigt att börja testa, även om jag älskar o testa så ska jag försöka hålla mig till torsdag.
Vilken dag ef ägglossning är du?
Ja jag känner av lite molvärk, vet faktisk inte om det är en biverkning av krämen.
Ja nu finns det galet känsliga test, jag testar dock med billiga stickor bara och får jag sen svaga streck så testar jag med cb. Blir för dyrt annars för mig. Tror nog du kan ta ett glas vin om du får neg på fredag, men ändå får plus sen i helgen. Så tidigt gör inte ngt glas ngt. Inte bli jättefull el så.
Då ligger vi väldigt lika varandra.
Sist testa jag plus typ bim - 4 men minns ej när jag hade ägglossning då så vet inte hur det var med äl+ vilken dag
Inget plus på sjunde försöket heller. Testade väldigt negativt med predictor early precis (är på äl+10).
Fick + igår på BIM efter tre försök :)
Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..
Nej jag testade på bim :) Det var ett streck men inte så starkt o tydligt. Men tog ett annat från apoteket oxå o det var tydligare, även fast detta skulle vara känsligare..