• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • Jadu

Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.

• jhk88
    Jadu skrev 2017-03-29 11:30:49 följande:

Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.

Välkommen och grattis! :)
  • Jadu
    jhk88 skrev 2017-03-29 11:52:27 följande:

Välkommen och grattis! :)

Tackar :)
  • Humlan88

Jag har fått nån panik och får för mig att barnet kommer få DS lr nåt annat. Är det vanligt att känna såhär i början av graviditeten? Hur ska jag göra för att hålla tankarna i schack? Kan inte gå såhär i 8 månader

• Rallyemme

Hej!

Bebis nummer 2 kom fort fick pluss på stickan igår 28/3-2017 och är i v7 enligt första dagens mens i februari och bebis nummer 2 (Liam eller Nova) är beräknad till 19/11-2017 mvh: Ellasmamma

• Omnoh
    Humlan88 skrev 2017-03-29 12:53:30 följande:

Jag har fått nån panik och får för mig att barnet kommer få DS lr nåt annat. Är det vanligt att känna såhär i början av graviditeten? Hur ska jag göra för att hålla tankarna i schack? Kan inte gå såhär i 8 månader

Jag gick runt så hela graviditeten och var orolig för allt ( har tvångstankar ) men det gick så bra så. De kan se det mesta på ultraljud oroa dig inte, ju mer du stressar dig blir barnet uppstressat men tro mig jag vet hur svårt det är. Tankarna bara finns där och vägrar försvinna
  • Humlan88
    Omnoh skrev 2017-03-29 16:53:13 följande:

Jag gick runt så hela graviditeten och var orolig för allt ( har tvångstankar ) men det gick så bra så. De kan se det mesta på ultraljud oroa dig inte, ju mer du stressar dig blir barnet uppstressat men tro mig jag vet hur svårt det är. Tankarna bara finns där och vägrar försvinna

Åå va skönt att jag inte är den enda! Som haft såna tankar ?????hur stor är chansen att få ett friskt barn?
  • jhk88
    Humlan88 skrev 2017-03-29 17:52:12 följande:

Åå va skönt att jag inte är den enda! Som haft såna tankar ?????hur stor är chansen att få ett friskt barn?

De tankarna har slagit mig också.... Googlade lite snabbt och ungefär ett barn av 800 har downs syndrom.
  • SaaraaS

Jag plussade i måndags 27/3 och BF är 24nov! Jag hänger gärna med er och innan också:) bor i Stockholm. De känns som att jag är ensam just nu eftersom många av mina vänner redan har barn eller väntar med att skaffa. Jag själv är 26år och det är mitt första:)

• RååSa BuBBlan

Halloj!

Får man vara med här?

Plussade förra veckan på bim-9 och beräknad förlossning runt 30/11 men det blir nog tidigare då jag plussade så tidigt så antagligen hade jag extremt tidig äl denna månad och pyret fastnade då..

Testade CB digital idag på BIM- 2 och fick gravid 2-3!

Är iaf 41 år och detta blir barn nr 6 om allt går vägen <3

Svar på tråden BF november 2017