BF november 2017
Hej tjejer!!
BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?
Hej tjejer!!
BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?
Tycker jag anar något :)
God morgon!
Drömde hela natten att jag är gravid. Gick upp och testade mig och det är positivt!!! Är helt i chock! Kan inte fatta :O Hade ställt in mig så på att mensen skulle komma... väntar mitt tredje barn och mannens femte.
Graviditetssymtom som jag har nu i v 4+3 är: lätt illamående till och från, supergasig, ömma bröst och suuupertrött. Vart ska det här sluta?! :D
Visst är det underbart? När hade du bf?
Hej allahopa! Så kul med alla plus! Jag är idag i vecka 9 (8+0) men igår fick jag en pytteliten brun flytning.. Ingen särskild oro i de men på kvällen fick ja ont i både tjej magen och ryggslutet.. Då blev jag lite orolig.. :( Någon som har barn sedan tidigare och vill säga något positivt? Jag var på vul i tisdags å såg ett litet hjärta men det känns långt bort nu.. :(
Fanny 28 år, väntar barn nummer 1, BF 3/11-3017
Ulrika34 - Stockholm 34 år, Väntar barn nr 5, BF 30/11-2017
Malin845- bor i Jönköping, bf 31/10- 2017, första barnet.
JHK88, bor i Västernorrland, väntar barn nr 3, bf 27/11.
Fanny 28 år, väntar barn nummer 1, BF 3/11-3017
Ulrika34 - Stockholm 34 år, Väntar barn nr 5, BF 30/11-2017
Malin845- bor i Jönköping, bf 31/10- 2017, första barnet.
JHK88, 29 år, bor i Västernorrland, väntar barn nr 3, bf 27/11
Sambo1987, Stockholm 29 år, väntar barn nr 1, BF 22/11
Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.
Åå va skönt att jag inte är den enda! Som haft såna tankar ?????hur stor är chansen att få ett friskt barn?
Fick mf i söndags efter 6+3 och på gyn idag såg det även att det var tomt:/
Tack för mig<3 önskar er alla stoooor lycka<3 ta hand om varandra!
Önskar er lycka till! Missfall pågår plus negativt test.
Det är med stor sorg jag måste säga hejdå till er i denna tråd :( Fick missfall i fredags och även Inte gravid på digitalt test samma dag. Jag önskar er all lycka med era skatter! <3 Kram till er alla!