Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Då ställer jag samma fråga om en kille hade legat runt varit en slampa hade du blivit tillsammans med han då?? Samma sak som om en tjej skulle ligga runt.
Om ts vill veta hur många som lägger vikt vid sådant här så är ju alternativen helt förkastliga. Träffar ytterst sällan för att inte säga aldrig på människor som väljer partner utifrån tidig utfrågning om sexuell bakgrund. Det känns som den moderna människan ev delar med sig av lite erfarenheter längre in i relationen men att det är helt frivilligt och inget man grundar relationen på. De flesta moderna människor tar för givet att var och en utformar sitt sexliv som denne vill och inte varken kan eller borde fundera över vilka värderingar andra lägger i det hela. Ser mig själv inte som så värst utsvävande, men skulle ändå lämna en nyfunnen vän omedelbart om mitt tidigare kärleksliv fördes på tal av denne. Känns väldigt 1800-tal hela diskussionen och man kan fråga sig hur ts kan veta hur alla andra män egentligen känner...
Skulle korta tjejer vara mer slampiga?
Det finns tyvärr en del som tror det.
Överallt skrivs det skit om korta tjejer på forumet!