• Anonym (Glidaren)

Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?

Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
  • Mjölk
    Dorian Ertymexx skrev 2017-02-07 03:33:17 följande:

Eller så har han inte sådana konstiga moralistiska nojor.

Så bra svarat Dorian!!! ???
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Valfrihet) skrev 2017-02-07 22:23:20 följande:
    En inte helt lyckas strategi.

Det enda män ogillar mer än en slampa, i de här sammanhangen, är en ljugande slampa.
    Och hur exakt skulle han kunna veta att hon ljuger, menar du? Det är inte som att kvinnor får något slags "årsringar" i vaginan för varje man de haft sex med.

Och vänligen tala för dig själv. Det finns många män som, liksom jag, skiter högaktligen i hur många en kvinna haft sex med. Det är okey att det är viktigt för dig, men tala inte för andra än dig själv, vänligen.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Mjölk
    Dorian Ertymexx skrev 2017-02-07 22:52:09 följande:

Och hur exakt skulle han kunna veta att hon ljuger, menar du? Det är inte som att kvinnor får något slags "årsringar" i vaginan för varje man de haft sex med.

Och vänligen tala för dig själv. Det finns många män som, liksom jag, skiter högaktligen i hur många en kvinna haft sex med. Det är okey att det är viktigt för dig, men tala inte för andra än dig själv, vänligen.

Tack igen för ditt bra svar Dorian! <3
  • Anonym (Valfrihet)
    Dorian Ertymexx skrev 2017-02-07 22:52:09 följande:

Det ligger i lögnens natur att man inte vet att det är en lögn.
  • Anonym (Gant)

Jag skulle aldrig slösa tid på en slampa.
    Om man har fått hem henne första kvällen så vet man att hon är lösaktig och inget att gå vidare med.

• vikkey
    Anonym (Gant) skrev 2017-02-08 00:24:14 följande:

Om man har fått hem henne första kvällen så vet man att hon är lösaktig och inget att gå vidare med.

Hon tycker säkert detsamma om dig, en fuckboy som ligger första kvällen är inget att ha. ;)
  • Arboga
    Anonym (Gant) skrev 2017-02-08 00:24:14 följande:

Lika lösaktig som du alltså.
  • Anonym (..)
    Anonym (Valfrihet) skrev 2017-02-07 22:23:20 följande:

En inte helt lyckas strategi.

Det enda män ogillar mer än en slampa, i de här sammanhangen, är en ljugande slampa.

Du representerar inte alla män i hela världen, så lägg ner med att dra alla över en kam. Precis som Dorian skrev kan du tycka och känna som du vill, men sluta tala för andra.
  • Anonym (..)
    Anonym (Valfrihet) skrev 2017-02-07 23:13:57 följande:

Det ligger i lögnens natur att man inte vet att det är en lögn.

??
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?