Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Eller så har han inte sådana konstiga moralistiska nojor.
Jag har legat med tre gånger så många som min partner. Inga problem.
Och hur exakt skulle han kunna veta att hon ljuger, menar du? Det är inte som att kvinnor får något slags "årsringar" i vaginan för varje man de haft sex med.
Och vänligen tala för dig själv. Det finns många män som, liksom jag, skiter högaktligen i hur många en kvinna haft sex med. Det är okey att det är viktigt för dig, men tala inte för andra än dig själv, vänligen.
Jag skulle aldrig slösa tid på en slampa.
Om man har fått hem henne första kvällen så vet man att hon är lösaktig och inget att gå vidare med.
Om man har fått hem henne första kvällen så vet man att hon är lösaktig och inget att gå vidare med.
En inte helt lyckas strategi.
Det enda män ogillar mer än en slampa, i de här sammanhangen, är en ljugande slampa.
Det ligger i lögnens natur att man inte vet att det är en lögn.