Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Jag röstade ja. men inte säker på att jag skulle äcklas av det. Gillade jag tjejen och hon var seriös med mig, då skulle jag skita i hennes historia.
Jag röstade ja. men inte säker på att jag skulle äcklas av det. Gillade jag tjejen och hon var seriös med mig, då skulle jag skita i hennes historia.
Håller med, din logik stinker, varför skulle jag bli ihop med en tjej jag inte gillar?
Jag förstår inte problemet. Om det är så himla hemskt att en tjej har haft sex med "många", vad nu det är. Bli inte tillsammans med henne då? Men många män verkar inte ha problem med "slampor", eftersom de blir tillsammans med dem. Jag känner inte en enda tjej som haft svårt att få pojkvänner av det skälet. Trots att många av mina tjejkompisar inte direkt är kända för att vara "kyska", även om de inte varit med jättemånga heller. Det varierar, men ingen har varit mindre frumaterial för det. För då skulle ju männen inte vara intresserade, eller bara ligga med dem och sedan dumpa, men så har icke skett. Det klart att inte alla killar har varit intresserade, men så är det ju alltid och det kan bero på tusen olika saker.
Hellre en erfaren tjej än en oerfaren. Jag har inget emot oskulder eller oerfarna tjejer, men om jag kunde välja skulle jag hellre välja någon som visste vad hon ville, hade provat sig fram och inte kände behov av att "leka av sig" senare. Så nej, jag har inget emot "slampor". Sen finns det förstås en gräns, men det tror jag att det gör för tjejer också. Tjejer brukar föredra en erfaren kille, men inte någon som legat med halva stan.
De som är riktiga slampor, som legat runt väldigt mycket kommer aldrig vara populära.
Det är både ofräscht och opålitligt med en sådan tjej.
Fast smutstvätt är smutsig, det är därför den behöver tvättas. Det andra är ju mer abstrakt och verkar sitta mer i psyket. Tycker inte att de två företeelserna går att jämföra