• Anonym (Glidaren)

Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?

Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
  • j a d e d

Osedvanligt låg kvalitet på trådarna. Förväntas man verkligen rösta på de där löjliga alternativen? Men kort svar på frågan iaf - ja. 

• Anonym (Glidaren)
    MrFlex skrev 2017-02-06 20:04:06 följande:

Jag är lite osäker på vad slamp-gränsen går men jag tror att min fru kvalar in enligt TS specifikation. Hon har haft många sexpartners, många korta förhållanden och flera ons.

Jag såg det som positivt när jag lärde känna henne. Jag gjorde tolkningen att hon var kåt och sexintresserad vilket är viktigt för mig. Det var alltså inga som helst problem för mig då.

Nu vet jag inte längre. Hon är nämligen raka motsatsen till kåt och sexintresserad nu för tiden. Kanske är det så att man kan bli mättad på sex och sexuella upplevelse? Kanske blir sex lite tråkigare när allt är testat och utforskat? Kanske blir det tråkigt med en och samma partner i flera år när man är van vid att byta ofta?

Skulle jag inleda en ny långsiktig relation så skulle jag nog tänka mig för en extra gång om historiken är alltför omfattande. Tror att det behövs viss nyfikenhet och lekfullhet för att få ett rikt sexliv i en längre monogam relation. Antalet partners är i sig ointressant men konsekvensen av det är relevant.

Tyvärr har jag ofta också hört om detta, tendensen "avdankade slampor"
    Det är oftast en myt att slampor skulle vara så mycket mer glada i sex än andra när de är i en relation har jag hört.

Det är en ännu större myt att slampor skulle vara roligare i sängen än fina damer.
    Detta vet många män som har lite erfarenhet.

• Intemig

Nej TS det är knappast en majoritet av männen som är sexitsika små mansgrisar som förfasas över att nån har haft flera sexpartners

Jag är en man jag har haft flertal partners är idag förlovad,jag bryr mig inte om vad som hände innan mig ,varför skulle jag? Vart går gränsen är man en hora om man haft sex med 4 styckna men 3 är ok? Eller räknas det som 2 gånger om man haft analsex? osv osv osv vart går gränsen?

Du är avundsjuk för antaligen har du aldrig fått ligga med nån och kommer antaligen inte få det,tråkigt för dig din bitterhet och avundsjuka kommer inte göra nåt bättre

• Anonym (Jan)

Alternativet borde finnas "Ja även om jag äcklas väldigt mycket"
    Alla kan tyvärr inte få de bra tjejerna och det är nog många killar som vill kräkas när de tänker på hur deras flickvänner har horat sig. 

• Anonym (Jan)
    Intemig skrev 2017-02-06 20:32:32 följande:

Nej TS det är knappast en majoritet av männen som är sexitsika små mansgrisar som förfasas över att nån har haft flera sexpartners

Jag är en man jag har haft flertal partners är idag förlovad,jag bryr mig inte om vad som hände innan mig ,varför skulle jag? Vart går gränsen är man en hora om man haft sex med 4 styckna men 3 är ok? Eller räknas det som 2 gånger om man haft analsex? osv osv osv vart går gränsen?

Du är avundsjuk för antaligen har du aldrig fått ligga med nån och kommer antaligen inte få det,tråkigt för dig din bitterhet och avundsjuka kommer inte göra nåt bättre

Jag tror att du är en man som knappt träffat tjejer överhuvudtaget.
    Du har en slampig tjej och du försöker förneka för dig själv hur äckligt det är att hela din småstads befolkning har kladdat på din fru.

• Anonym (Jovisst!)

Vad betyder slampa? Jag resonerar såhär: om en kvinna har legat med många är inte avgörande för en relation. Vad som däremot är avgörande är hur hon är som person. Om hon legat med många för att hon gillar sex; perfekt, för det gör jag också. Har hon legat med många för att hon har svårt att säga nej till andra, för att hon har låg självkänsla eller som ett självskadebeteende? Kanske inte mitt förstaval av partner, åtminstone inte om hon inte bearbetat det. Likväl som svartsjuka, pedanteri eller rasism inte är egenskaper jag gillar hos en partner.

Däremot skulle jag kanske vara avundsjuk på en slampa då jag inte fått ligga så mycket själv.

• Anonym (Esse)

Jag lägger till att jag tycker lika om manliga slampor.

• Anonym (hmm)

Var hittar männen alla kvinnor som de kan knulla om inga kvinnor bör göra det? Är en kvinna "slampa" vid våldtäkt?

Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?