Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
Ja, och kungahuset kommer för alltid var nazistiskt, just bara för en kung var det.
Man kan inte leva i det förflutna, då hamnar man bara efter.
Förresten finns det nått nytt nasseparti?
Helt ointressant, det är en trend jag pratar om och den går rätt upp för SD i valen.
Och inte svårt och ge analysen att de kommer gå upp rejält till nästa val också.
Denna verkar vara för dig, som en del som tror de ska vinna högsta vinsten på lotto fast än de inte spelar.
De vägrar inse fakta att de aldrig kommer vinna.
Finns inget inbillande med att du säger SD går tillbaka, när jag sagt att de ökar rätt uppåt.
Och sen påvisat valen.
8,64% mer nu i opinionsundersökningen, talar även detta sitt tydliga språk.
Dock tror du tillfälliga fluktuationer som ett bevis att det går dåligt för SD.
Om man gastar SD är rasister hela tiden, så kommer människorna som röstar på dom med.
Men verkar lite svårt för dig och greppa.
Vet inte varför du lägger på polariserad på Hitler, den får du stå för helt själv.
Det jag sa även Hitler gjorde en massa gott.
Lägga orden i munnen på mig är saker som inte jag går på.
Flashback är helt ointressant när det kommer till vad SD själva säger.
Men som jag antog då.
Att cherry picka och plocka mening/meningar ur sitt sammanhang har aldrig funkat, mer än för de lättlurade.
Jag är inte så lättlurad.
Lägga orden i munnen funkar inte på mig.
Då jag varit extremt tydlig i min analys(även om det var ett tag sedan jag sa det i siffror), 22-24% till nästa val, egen majoritet eller bra nära till 2022.
Så du jobbar under dessa absolutister en Kung nasse = kungahuset alltid nasse?
I så fall får ALLA partier bryta upp och starta om, då det finns gott om sånt här bagage.
För mig är förvandlingen MYCKET tydlig i SD, ifrån vara nasseparti till vara ett traditionellt om än långt till höger ett konservativt parti = samhällsbevarande.
Och få som är med i SD idag som hade nått med SD att göra ens innan de lämnade sina rötter, och hade absolut inget att bestämma om.
Frågan är varför du lever i det förflutna med SD.
Enligt mig har du tillräckligt korkade saker i SD att ta upp, utan att hålla på med den oärliga diskussion du har om SD som inte stämmer längre.
Helt ointressant, det är en trend jag pratar om och den går rätt upp för SD i valen.
Och inte svårt och ge analysen att de kommer gå upp rejält till nästa val också.
Denna verkar vara för dig, som en del som tror de ska vinna högsta vinsten på lotto fast än de inte spelar.
De vägrar inse fakta att de aldrig kommer vinna.
Finns inget inbillande med att du säger SD går tillbaka, när jag sagt att de ökar rätt uppåt.
Och sen påvisat valen.
8,64% mer nu i opinionsundersökningen, talar även detta sitt tydliga språk.
Dock tror du tillfälliga fluktuationer som ett bevis att det går dåligt för SD.
Om man gastar SD är rasister hela tiden, så kommer människorna som röstar på dom med.
Men verkar lite svårt för dig och greppa.
Vet inte varför du lägger på polariserad på Hitler, den får du stå för helt själv.
Det jag sa även Hitler gjorde en massa gott.
Lägga orden i munnen på mig är saker som inte jag går på.
Flashback är helt ointressant när det kommer till vad SD själva säger.
Men som jag antog då.
Att cherry picka och plocka mening/meningar ur sitt sammanhang har aldrig funkat, mer än för de lättlurade.
Jag är inte så lättlurad.