Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
Äntligen har AKB ökat sitt förtroende genom att ta avstånd från Anders handlingar, men det kvarstår en viktig punkt för att få tillbaka min röst och det är att hon även tar avstånd från SD
Äntligen har AKB ökat sitt förtroende genom att ta avstånd från Anders handlingar, men det kvarstår en viktig punkt för att få tillbaka min röst och det är att hon även tar avstånd från SD
SVD ledare tar farväl till moderaterna:
www.svd.se/farval-till-moderaterna
Tex: polisen har fest som slutar i en orgie och tre kvinnor anmäler sina kollegor, skatteverket åker på en kickoff där flera av kvinnorna anmäler ofredande, kommunal har fest och bjuder in strippor, Lundsberg privatskola, riksdagsman ?som tycker att så här gör alla män?, Twitter ?gör som Trump det är tillåtet ta på alla invandrar kvinnor?, riksdagsmän som nyttjar prostituerade, Instagram ?ord som ho och fi får kvinnor tåla?, politiker o företagsledar som ofredar kvinnor kallas för ?blackout? och engångsföreteelse. osv
Jag bevittnade en förnedrande kvinnosyn som inträffade när jag studerade som har satt spår i mitt liv
Det hela började med