FDFMGA skrev 2017-04-15 09:46:31 följande:
Jepp.
Du har blivit föremål för uppvaktning från - oftast - "rättrådiga anonymers riksförbund" i ett flertal trådar sedan terrordådet.
Ta det som en komplimang. Det här gänget älskar att få hata kvinnor som inte delar deras åsikter.
Nu senast var det någon anonym krumelur som ansåg sig känna igen din debattstil i anonyma inlägg.
Dessa sverigedemokrater
Jepp - jag är en psykomagnet här på FL. Se bara på vilka som svansar efter mig och det spår av svarta nick de lämnar.
Ibland så funderar jag på att ändra i mitt konto och posera som man för att slippa just de sexuella trakasserierna, men så är det ju bättre att allt är ute i det öppna med hur dessa radikaliserade SDare och övriga påhejare opererar.
Jag skriver inte anonymt i samhällsforumet. Varför det liksom? Hela mitt konto är anonymt. Jo, förresten ibland kan jag det för att visa att det verkligen märks att någon skriver både under sitt nick och en anonym signatur i samma tråd och ryggdunkar sig själv - fast så det är uppenbart att jag står bakom även det anomyma nicket, typ anonym (nihka). Fast en del kanske har svårt att räkna ut det
.
Nu kan ju inte SD lastas för ALLA radikaliserade SDare, men när de egna förtroendevalda själva beter sig och uttalar sig som de
med jämna mellanrum är kända för att göra får man ju räkna med att man får svar som man ropar bland sina väljare. A
tt detta klimat är HELT oacceptabelt och något andra tar avstånd från är ju något strömningen ut ur M visar.
De allra värsta exemplaren vill nog inte ens SD ta i med tång, men de finns också här skallrandes sitt "SD 2018" och "SD-forever" och tugg om anala gruppvåldtäkter på meningsmotståndare och att kvinnor inte ska ha rösträtt.