Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
Kanske, men det är en vacker tanke i alla fall.
Men de andra partierna kommer mjäka, så inget kommer ändra sig antagligen.
Enda är väl att man kan stoppa flödet om de andra partierna gör nått, vilket de inte gjort innan.
Ja, inte mycket mer än ta in så många vi kan, och kan vi ta hand om alla på ett bra sätt är ointressant verkar det som.
Det är alltså Anders Sundell är forskare och lärare i statsvetenskap tillsamman med ett antal studenter som kommit fram till slutsatsen att Sentio är den minst tillförlitliga opinionsundersökningen. Sedan så får man förmoda att de som står bakom forskarbloggen Politologerna också står bakom publicerade forskningsresultat för annars hade det nog lämnat forskningssamarbetet.
Och en sak som faktiskt stör mig en del, och det är hur jävla lätt kränka människor blir när man inte håller med dom och på dessa ytterligheter.
Men de andra partierna kommer mjäka, så inget kommer ändra sig antagligen.
Det är alltså Anders Sundell är forskare och lärare i statsvetenskap tillsamman med ett antal studenter som kommit fram till slutsatsen att Sentio är den minst tillförlitliga opinionsundersökningen. Sedan så får man förmoda att de som står bakom forskarbloggen Politologerna också står bakom publicerade forskningsresultat för annars hade det nog lämnat forskningssamarbetet.
Mig kallar dom rasist när jag ifrågasätter en lögn som kommer.
Själv vill jag inte ha med SD och göra, men att folk börjar ljuga ska inte accepteras.
Vilket givetvis gäller åt andra hållet också.
Då man även ser detta tyvärr.