Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
En liten pöl med massa sutare och karp.
Abborre är nog för exotiskt i den pölen.
Pölen är väl 50x100m.
Det var för komma ut och dra lite bara, annars föredrar jag abborre över sutare också
Så fick vi se hackspett också, men den verkade lite seg då den hackade sparsamt och mjukt.
Men en är inte mycket att hänga i granen, trodde vi skulle få fler och lite skoj, speciellt vid fisk direkt.
En som gick förbi påstod att de största karparna är upp mot 10-12kg.
Men det tror jag inte på, då jag aldrig sett någon över ~5kg, och den är en mycket liten pöl, så hade det funnits så stora så hade man aldrig missat dessa.
Och SD kommer ju visa att 2018 så kommer de öka mycket kraftigt ifrån senast.
Så varför skulle inte ens om röstar på SD säga så för?
Du spelar ju dom i händerna hela tiden, med din obstinat.
Så vad ska vi gissa på de får i valet, jag ska överdriva och säger 28%
Min analys var lägre, vilket jag tyckte vid valet 2014 var väl tilltaget då, visar sig att det var för lågt.
Tur jag inte läser sånt trams då.
Har du någonsin blivit rädd?
- Nej, jag vet ju vad det är för personer som sitter och skriver och de är rädda själva.
Vad kan du göra i frågan om näthat?
- Jag skulle vilja ringa upp och prata med alla. Jag märker att det är väldigt lätt att gömma sig, skriva någonting och tycka det är okej att skicka ut det. Jag kan inte annat än att tycka synd om de människorna. Det är väldigt tragiskt. Egentligen skulle jag vilja skrota allt elektroniskt och slänga ut det i havet.
Alltid funderat på varför nöjesindustri tenderar vara mer åt Demokrat hållet.
Funderat på om det beror på om de har en bredare erfarenhet av hur samhället ser ut, både bra och dåligt.
Jag vet ärligt talat inte, men en intressant undring.
Så vad ska vi gissa på de får i valet, jag ska överdriva och säger 28%