Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
Jag tycker att det är patetiskt med män som, i strid med läkarvetenskapen, vill begränsa kvinnans rätt till abort men jag antar att det handlar om någon typ av hederskultur.
Tidigare försvarsministern Mikael Odenberg (M) skriver i Dagens Nyheter att Moderaterna borde regera tillsammans Socialdemokraterna ? och går därmed emot partiledaren Anna Kinberg Batras linje.
www.expressen.se/nyheter/mikael-odenberg-m-borde-regera-med-s/
Mitt förra inlägg innehöll en länk till en källa som stödjer min ståndpunkt, vad har du för synpunkter på den fakta som jag stödjer min ståndpunkt på?
Varför anser du inte att en kvinna själv ska få fatta beslut över en abort i vecka 13?
Tror jag är trött, jag läste runriken som "Moraltanternas moraliska haveri....."