• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Lillen 84 skrev 2017-02-10 09:41:19 följande:

Ser inget. Men svårt att se på bild i mobilen :D

Det syns i verkligheten :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-10 10:45:44 följande:

Seeeeeer stort grattis ??????

Tack :) jag vågar inte hoppas fööör mycket innan jag får se stegring eller gravid på digitalt, jag ska köpa ett imorgon!
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-10 11:15:37 följande:

Åhh stort grattis!!!!! Vad härligt!! Är det billiga testers test? De visade mkt svagare än Clearblue för mig när jag väntade första barnet. Ingen tvekan om att det där är positivt!! Vad häftigt!!

Tack! Det kan väl inte vara ett spök? Men jag ska fortsätta testa nu varje dag till bim på tisdag och se om det ökar, samt köpa digitalt! Det är billiga tester:) använde dem sist också både när jag fick missfall och den lyckade som ligger här och sover bredvid mig ;)
  • Puffmajs
    Busi88 skrev 2017-02-10 10:56:47 följande:

Ser helt klart ett plus på din. :) grattis!

Jo men kan det bli ett plus o sen två neg efter det? :S

Det är lite konstigt :( jag fick två positiva och ett negativt när jag fick missfall, men dem var ganska tydliga. Vänta någon dag och ta nytt :) jag håller tummarna!
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-10 11:12:47 följande:

Åh så osäker på om det blev äl denna månad. Kanske krånglar det efter mf.. jah brukar få tydliga positiva äl-test där teststrecket blir starkare än kontroll, ibland har det dock bara varit lika starka. Hade ni tolkat detta som posititivt?

Detta var i onsdags morse. Började bli starkare redan tisdag kväll men inte lika starkt som detta. Hade förväntat mig lite starkare ons em men då var det svagare. Igår mkt svagare och hade känningar i magen på morgon. Trodde äl var igår men hade ingen tempoökning imorse och brösten ömmade inte, vilket de alltid gör efter äl. Har haft äl flytningar innan positiva testet och det är när den borde vara. Kan ägget släppa först idag tro eller blev det kanske aldrig något som släppte tro?

Jag hade tolkat som positivt! Har du tempar tempat också? Jag gjorde det och det stämde med testen :) samt att jag har en trifasisk tempkurva. Höjdes NÅGRA DAGAR EFTER efter äl och höjdes ytterligare här om dagen, antagligen för att jag kanske är gravid.

Jag tror ägget släppt för dig! Tänk på att tempen ibland höjs några dagar efter ÄL :)
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-10 12:09:37 följande:

Så glad för din skull!!! Hoppas på att också få hoppa in i en bf oktober/november tråd. Tack för input! Jag hoppas också att ägget släppt och tempen bara inte stigit ännu. Får hoppas den stigit imorgon. Ja jag tempar med fertilitet friend. Hade också en trifasisk kurva nu i dec när jag fick mf. Så coolt hur man kan följa kroppen på temp tycker jag

Tack fina du! Håll tummarna att fröet vill stanna och att ett digitalt i helgen säger gravid :)

Ja det är verkligen häftigt, innan man provar den metoden så tror man att.. Nää det kan inte stämma, men jo då ;) jag tror den stiger imorgon eller söndag!

Min förstfödda son är född i oktober, den 26:e :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-10 16:40:00 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu

Definitivt ett streck! Prova igen söndag eller månad :)
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-10 14:57:39 följande:

Hoppar gärna in här om de är okej! :)

Har bim den 14/2 , men tyvärr inga känningar alla förutom lite molande värk i magen som kommer o går, antar tanten e på väg .. tagit ett test i förrgår och de skrek då negativt , vi har försökt sen november att få en liten ökning i familjen, kan tycka plusset borde komma snart ! :P

Hur har ni som plussat känt innan? :)

Grattis till er som plussat ! :D :P

Jag känner som en molande värk, nästan mensvärk. Och är frusen med varm haha
  • Puffmajs
    CarolineSC skrev 2017-02-10 20:09:55 följande:

Jag har en liten fråga

Vi försöker inte skaffa barn men använde inget preventivmedel föe tillfället. Jag och min sambo hade sex straxt innan ägglossning denna månad lite utav "misstag"

Dock har jag sedan ägglossning blivit bekväm i tanken av ett syskon nästan så att jag hoppas på att det blev något. Första barnet blev till direkt efter pillerstopp.

Bim är tis eller onsdag i nästa vecka, vet inte exakt. Jag har haft mensvärksliknande känsla i ett par dagar,ont i bröstvårtorna och allmänt svullen över magen, har haft uppknäppta jeans de senaste dagarna.. Jag tog ett cb early imorse som var negativt.

Är det möjligt att jag tog det för tidigt eller är det bara att invänta mensen nu?

Har också mensvärk, typ. Och jag fick ett svagt streck i morse. Jag ska testa igen imorgon. Har bim på tisdag eller onsdag som du!
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?