Följas åt i väntan på bim?
Så känns det för mig med men fick ju ett svagt streck i morse så kanske kan det också vara ett tecken?
Så känns det för mig med men fick ju ett svagt streck i morse så kanske kan det också vara ett tecken?
Kul med så många plus i tråden Känns ju hoppfullt! Själv har jag BIM imorgon och stickningar i brösten, full med flytningar, huvudvärk och hormonpåslag så hoppas på plus igen nu (missfall för en månad sen) Tog ett billigt test igår som såklart var negativt men på ett sätt var det både skönt och inte. Jag väntade mig negativt test då det var för tidigt men samtidigt så bekräftade det ju också missfallet (behövde aldrig åka in sist men uppfyllde alla kriterier för missfall hemifrån). Men, å andra sidan plussar jag om några dagar så vet jag ju iaf att det är ett nytt plus och inte gamla hormonnivåer som spökar
I morgonbitti ????
Gick det vägen då? Hört vissa som blivit gravida direkt som det gått bra för, andra har fått missfall igen för livmodern inte "återhämtat" sig.
Lite molande värk till och från, ömma bröstvårtor, känns som brösten är lite svullna och några synliga blodådror på bägge brösten ... Vi får väl se hur detta slutar :)
Jag har precis plussat, svagt men fullt synligt! Kan lägga in bild om ett tag. Men det är ju tidigt.. Skulle ju inte testa innan bim som är på tisdag xD
Så tog jag digitaltestet som sa till mig att jag inte var gravid ????
Här är närmare. Men måste va fel, fått negativt på den nu på morgonen1. Har bm -4/-8 där någonstans då min mens hoppar lite så kan vara mellan 27 o 31 dagar ????