• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Lillen 84 skrev 2017-02-07 21:28:22 följande:

Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.

Ja man kan ju likagärna ha det annars med men att man inte tänker på det på samma sätt :) men har haft rikliga alla tre graviditeter :)
  • Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 21:39:35 följande:

Ja håller tummarna.

De som e mest udda med mig just nu är att jag e så hängig. Har varit de en vecka nu. Lite yr och sover som en stock. Men är iof förkyld också.

Håller tummarna för dig med :)

Sover du på dagen med?
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-08 12:32:10 följande:

Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)

Vad kul! Jag är också testmissbrukare! Försöker hålla mig. Bim - 6 idag.. Visst har du startat tråden spöksträck? :D min favvistråd!

Då får ni ligga på idag då hihi
  • Puffmajs
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:28:25 följande:

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D

Men åååh grattis!! När använde du clearblue early? ????
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-08 15:00:18 följande:

Vad roligt med en testmissbrukare till!!! Japp det stämmer, startade den 2011 när vi försökte bli gravida med tvåan. Nu är sonen 8, dottern 4 och nu hoppas vi på en liten trea. Vad spännande med bim-6 när blir första testet? Känner jag mig själv lär jag börja på äl+7 eftersom det är min födelsedag men räknar med att inte kunna se något förens tidigast äl+9 om det mot förmodan tagit sig. Men ska testa med ett sånt testa tidigt innan kanske :0 så svårt att hålla sig. Haha ja ikväll kommer han inte undan :) har du några symtom?

Men vad kul! Kände igen namnet och bilden ;)

Vad kul vi har också påbörjat för en liten trea. Har en 4 åring och en 8 månaders. Detta är första försöket :)

Jag är dum och tog ett vanligt test nyss.. Efter att ha hållt mig en timme xD självklart negativt..

Jag har en konstig molande värk som kom efter ägglossning, och tröttare än vanligt, men har två sjuka barn här hemma så kan möjligtvis vara det :p
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-08 21:18:06 följande:

Hej! Tog Äl-test idag med knepigt utslag typ röda fläckar inget kontrollstreck. Såg dessutom vitt slem i urinen, kan det vara ett tecken? Köpte ett early test. Vågar jag testa i morgon bitti med Bim 12-14/2?

Jo om det är ett early så absolut :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-09 08:23:34 följande:

Visst är det ett streck i mitten med? Ska bara finnas ett i varje.

Ja det är ett streck :D
  • Puffmajs

Hur går det för er tjejer? Jag känner typ.. Att det känns som mensen är på väg

• Puffmajs
    RipNikita skrev 2017-02-09 20:37:15 följande:

Jag har lite molande i nedre delen av magen. Känns som mensen är på väg. Vad tråkigt att det känns så. när har du bim?

Det har jag med, haft ganska länge nu, ett par dagar iaf. På tisdag, den 14:e ca, kansken15:e :) du då?
  • Puffmajs
    Busi88 skrev 2017-02-09 11:31:46 följande:

Ser någon nått?

Kan du lägga ut en närmre bild på testet?
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?