Följas åt i väntan på bim?
Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.
Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.
Ja håller tummarna.
De som e mest udda med mig just nu är att jag e så hängig. Har varit de en vecka nu. Lite yr och sover som en stock. Men är iof förkyld också.
Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)
3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
Vad roligt med en testmissbrukare till!!! Japp det stämmer, startade den 2011 när vi försökte bli gravida med tvåan. Nu är sonen 8, dottern 4 och nu hoppas vi på en liten trea. Vad spännande med bim-6 när blir första testet? Känner jag mig själv lär jag börja på äl+7 eftersom det är min födelsedag men räknar med att inte kunna se något förens tidigast äl+9 om det mot förmodan tagit sig. Men ska testa med ett sånt testa tidigt innan kanske :0 så svårt att hålla sig. Haha ja ikväll kommer han inte undan :) har du några symtom?
Hej! Tog Äl-test idag med knepigt utslag typ röda fläckar inget kontrollstreck. Såg dessutom vitt slem i urinen, kan det vara ett tecken? Köpte ett early test. Vågar jag testa i morgon bitti med Bim 12-14/2?
Visst är det ett streck i mitten med? Ska bara finnas ett i varje.
Hur går det för er tjejer? Jag känner typ.. Att det känns som mensen är på väg
Jag har lite molande i nedre delen av magen. Känns som mensen är på väg. Vad tråkigt att det känns så. när har du bim?
Ser någon nått?