Följas åt i väntan på bim?
Är det bara jag som är klåfingrig och testar femhundrarjugo år innan bim?.. Ska försöka hålla mig till någon dag innan iaf haha
Är det bara jag som är klåfingrig och testar femhundrarjugo år innan bim?.. Ska försöka hålla mig till någon dag innan iaf haha
Hur mår ni tjejer? Här är en som inte orkar vänta typ elva dagar till ???? har eran temp stigit?
Har faktiskt ingen koll på tempen!! :P men däremot molvärk, längtar till att få testa! Testerna ligger hemma i väntans tid :)
Jag mår illa på förmidsagarnJag mår illa på dagarna och kan inte äta annat än frukt. Sovit 11 timmar inatt och mellan 14-16 idag haha. Sen har jag en påtaglig mensvärk/molvärk! Beställde hen early test idag :) bim - 6
Jag har de klassiska billiga stickorna från testlagret. :) -12 dagar kvar till beräknad BIM idag, så får stå ut lite till :)
Jaa med värken nu borde isf mensen komma tidigare eller va en bebis!!
Haha jag är inte så säker faktiskt... kommer inte bli något! Har sparat morgonens urin haha så jag kan testa när posten kommer :D
Haha jag är inte så säker faktiskt... kommer inte bli något! Har sparat morgonens urin haha så jag kan testa när posten kommer :D
Vecka 8 så ändå ganska tidigt. Jag tycker det går ganska bra bara drygt när vi försökt i ett halvår, det äntligen blir ett plus och sen blir lyckan kortvarig. Ville ju ha tätt mellan barnen. Nu blir det över två år ändå :( Hoppas nåt är på g. Tycker det spänner i brösten iaf :)
Jag har BIM 13 februari.
Ska vänta med test till nästa helg.
Hur mår du? Känner du något? Jag har molande stickande värk, började idag, 5 dagar efter ÄL. Vet inte mindre kan va något el bara inbillning. Haha