Gravid Bf Oktober 2017
Ah! Jag har hört att man blir större efter första barnet.
Vore iofs lite lustigt att lägga ut bild på en mage som är nästan helt platt ;)
Ah! Jag har hört att man blir större efter första barnet.
Vore iofs lite lustigt att lägga ut bild på en mage som är nästan helt platt ;)
Om det visar sig vara ett liv i magen på fredag, så blir det shopping av gravid byxor i helgen, då allt förutom tights sitter åt.
En annan fråga, är det någon som har gjort bröstlyft/ankarlyft? Isåfall hur blev era bröst efter en graviditet?
När jag gjorde min op 2014 så var jag klar med 2 barn.
Men det blir ju som det blir.. känns redan som att brösten ska sprängas ibland, dom har redan blivit större
När ska du börja jobba? Vad jobbade du med?
Såg att dom hade lite gravid kläder i en Lindex butik, vill gärna prova innan jag köper, + att dom har 25% på ett köp innan köper 3 plagg minst. Så då ska jag nyttja det :) Tänkte även prova byxstl på hm. Är glad att jag blev gravid, så har jag något att skylla på i sommar då mina sommar kläder sitter liiite tight haha.. har gått på mig lite innan jag blev gravid.
Har bara en bh som är skön, använder mest bhtoppar, tycker det skönast.
Linnnn:
Nä jag har ingenting kvar, varken kläder eller barnsaker. Såhär blir allt nytt.
Hoppas kläderna passar, kul att få något iallafall.
Jag va hemma 4 v från jobbet, så när du är redo att komma tillbaka så är du det. Om det så tar 7 v till.
Fick post från BM, dags att börja med Niferex. Men jag har duroferon hemma som jag fått när jag lämnat blod och det är samma styrkan. Tror ni man kan ta dom istället. Har nämligen 2 st kartor.
Grattis Amason! Vad härligt att ni fick ert efterlängtade pluss.
Vi försöker snarare vänja oss vid vårt oväntade pluss. Vi skulle bara ha två barn och de har dessutom hunnit bli ganska stora, så det blir en stor omställning att börja om.
Idag har jag äntligen varit på kub. Allt såg fint ut och bebisen sparkade hejvilt. Moderkakan i framvägg, men jag tycker mig ändå ha känt små buffar. Bf blev framflyttat en vecka, så jag hoppade från v 13 till v 14 helt plötsligt Ska bli roligt att visa bilder för spända storasyskon!
Min mage syns, när jag var gravid med killarna började inte magen komma försen v 16 ungefär och det var i v 19 på Rul som vi fick veta att de var två därinne
Vi hade inte heller tänkt oss fler barn utan detta blir en liten sladdis och sista barnet.
Oj så skoj, framflyttad 1 vecka. Längtar oxå att få visa för barnen bilden :)
Idag på jobbet blev jag helt slut i magen, väldigt spänd och känner mig mycket mer gravid än vad jag är. Är ju faktiskt bara i v 13, och tycker magen redan tar emot. Hur ska detta sluta??
Nästa vecka hoppas jag på att orka börja jobba igen efter sju veckor hemma. Kräktes tyvärr ikväll, men har annars haft flera kräksfria dagar med bara illamående på kvällstid. Hoppas jag orkar.
Har fått ett lass med gravidbyxor från syrran och fast jag själv gissade på att jag skulle behöva två storlekar större var de lagom. Graviditeten har nog gett mig lite skev kroppsuppfattning...
Glömde ju skriva att blivande storasystrarna jublade när de såg ul-bilderna. Helst hade de velat ta med till skolan och visa alla De hoppas innerligt på en liten brorsa, men det är ju svårt att bestämma... Själv vet jag inte om jag hoppas på något särskilt (jo, ett friskt barn förstås!).
Allt då bra ut idag på ultraljudet :) blev framflyttad 2 dagar. Så bf 25/10
Moderkakan i framvägg.
Ska bli så skoj att visa för barnen.
Äntligen kan så ska jag införskaffa mig gravidkläder.
Svängde in på en leksaksaffär med vagnar, bara för att kolla lite och vad man är ute efter.. oj så svårt!
Någon som börjat tänka på vagnar?? Vet att det är tidigt