Fulaste namnet någon du träffat/känner heter
Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.
Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.
När jag var barn träffade jag en Urban vars bror hette Orvar. Jag tyckte det var helt obegripligt att de kunnat få så fula namn.
Även Rutger tycker jag är orimligt fult. Sedan finns det många namn som är tråkfula men inte vidriga. Bland annat mitt eget namn, Jessica.
Ja, det var inga snälla föräldrar som döpte sina barn till Urban och Orvar!!
En kille sa till mig en gång att jag "ser ut att heta typ Jessica"! Hur ser man ut då undrar jag? Som du ?
Achmed
Vet ett gäng syskon som heter Luna-Lee, Nemi-Liz och två andra lika gräsliga namn... minns inte exakt just nu.
Så så så oerhört gräsligt och fult!
Haha skit kul ju Mats-Uno.
Mohammed, achmed, Ali, Maoumod, osv är de fulaste
Har en väninna som heter Sura och en som heter Bow (det är coolt namn)
Hatar när folk döper sina husdjur till människonamn. Det är så löjligt!! En katt som heter Sara eller hund som heter Bosse. Va fan liksom. Är nästa en kanin som ska heta Mohammad?
Hatar när folk döper sina husdjur till människonamn. Det är så löjligt!! En katt som heter Sara eller hund som heter Bosse. Va fan liksom. Är nästa en kanin som ska heta Mohammad?
Men ett litet marsvin som heter Maggan är väl gulligt? En liten fluffig Maggan som piper ivrigt när hon hör kylskåpsdörren öppnas och tror att hon ska få något gott.