• Anonym (Namn)

Fulaste namnet någon du träffat/känner heter

Själv träffade jag på en Rozita. Uäk.

• Svar på tråden Fulaste namnet någon du träffat/känner heter
  • Anonym (Esme)

Glömde Torsten!
    Det är nog det värsta namnet för mig.

• Frejv

En föredetta kollega till mig döpte sin son till dubbelnamnet Sven-Malcom. Visste inte riktigt vad man skulle säga..

• Anonym (Meeh)
    Anonym (P) skrev 2017-02-01 02:22:44 följande:

Fulaste: Hedvig, Pamela, Elias, Nova lee och liknande namn, Lennart, Berit.

Vackraste: Cornelia, Alice, Alexander, Agnes.

Och jag älskar namnet Hedvig!
  • Anonym (Huui)

Leopold! Det där med pold på slutet låter som en könssjukdom!

Melwin! Låter som ett murmeldjur..

• Anonym (Jon)
    Junibarn skrev 2019-02-06 22:11:40 följande:
    Ranvig
    Veronica
    Jessica
    Rebecca
    Jerry
    Harald
    Rutger
    Jerker
    Siv
    Pernilla
    Carina
    Camilla
    Birgitta
    Eva
    Aj då jag heter ett av följande namn 
  • Anonym (Ldk)

Tindra, Kevin, Melwin, Vilja, Vilda, alla som slutar med lie som tex Nova-lie. Alla namn som låter som hundnamn Smilla, Texas, Ronja, Ozzy...

Åslög står inte så högt på favoritlistan heller..

• Anonym (Ronny Connysson)

Jag heter inte Ronny Connysson, men det är väldigt likt. y-namn, följt av nästan samma y-namn med ett "sson" på.

Det är det fulaste namnet jag vet, fast det är mitt eget. Jag undrar om mina föräldrar tänkte att, "jamen han ser ut som en kriminell amfetaminist, så vi döper han till...med vårt efternamn blir det extra roligt"

Har förföljt mig hela livet det namnet. Aldrig knarkat eller gjort något kriminellt dock. Nu är jag charkuterist, vilket är tur, tänk om jag hade velat bli läkare eller något och hetat såhär...

• Carabellis kusp
    Anonym (Ronny Connysson) skrev 2019-02-07 20:59:12 följande:

Jag heter inte Ronny Connysson, men det är väldigt likt. y-namn, följt av nästan samma y-namn med ett "sson" på.

Det är det fulaste namnet jag vet, fast det är mitt eget. Jag undrar om mina föräldrar tänkte att, "jamen han ser ut som en kriminell amfetaminist, så vi döper han till...med vårt efternamn blir det extra roligt"

Har förföljt mig hela livet det namnet. Aldrig knarkat eller gjort något kriminellt dock. Nu är jag charkuterist, vilket är tur, tänk om jag hade velat bli läkare eller något och hetat såhär...

Har du funderat på att byta?
Svar på tråden Fulaste namnet någon du träffat/känner heter