• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Julimammahurra

Hej, har bf 6 juli i Stockholm, andra barnet!

Hur hittar jag den här hemliga facebookgruppen? Är gärna med på förberedelser med er :)

• Sosozo
    Julimammahurra skrev 2017-01-06 19:05:24 följande:

Hej, har bf 6 juli i Stockholm, andra barnet!

Hur hittar jag den här hemliga facebookgruppen? Är gärna med på förberedelser med er :)

Tjenare! Kul! Skicka ett meddelande till Lo1985 (finns med någonstans i tråden) så bjuder hon in dig!
  • Sosozo
    Beebii skrev 2017-01-06 18:20:56 följande:

Någon mer som förutom illamående har något ni tycker funkar bra? För mig är det surt och salt (ska väl tyda på något kön har jag för mig) lakrits blev en favorit men det är ju inte bra så försöker hitta på substitut nu....

Citron är gott oxå! Och glass såklart....

För mig är det också surt och salt som gäller! Något som funkar för mig, trots illamående, är fruktsallad. Typ ananas, vindruvor, frysta hallon, gröna äpplen osv.

Jag är HELT galen i choklad i vanliga fall. Men den har legat orörd i skafferiet i flera veckor nu..
  • Treansresa

Jag äter massa frukt! Banan, vindruvor och blodapelsin är favoriten :) sedan är ja konstant sugen på kött:)

• Treansresa
    Beebii skrev 2017-01-06 18:45:37 följande:

V.13 idag

Häftigt dp de börjar synas
  • Brennda

samma här vääldigt sugen på surt (surt godis&apelsiner) samt lakrits.. mmm jag unnar mig det ca 1 gång i veckan men vill helst ha det hela tiden. Väldigt sugen på kött också, tidigare knappt gillat kött.

• Sosozo

Enligt gamla husmorsskrönor är det väl surt och salt = pojke och sött = flicka?

• GrönaDruvan
    Sosozo skrev 2017-01-07 13:19:03 följande:

Enligt gamla husmorsskrönor är det väl surt och salt = pojke och sött = flicka?

Jag är nästan bara sugen på sött och jag väntar ju pojkar
Svar på tråden BF 1-15 Juli