• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • FrökenMp

Åh, härligt med en mindre grupp! Jag kunde komma tillbaka till 50+ inlägg i den andra haha!

Jag är 24 år, sambon 29 och detta är vårt första barn. Har beräknad bf den 7e juli än så länge. Är just nu i vecka 13+3.

Jobbar som fransstylist på heltid i min egna salong. Börjar bli lite orolig över hur länge jag kan jobba då arbetsställningen inte är den bästa och har börjat känna av foglossning sen nån vecka tillbaka...:/

• ciwny

Idag var jag på inskrivning. En sen en och de passade på att slänga in ett KUB också på en gång då det visst var absolut sista chansen att göra det. Nu fick jag inga resultat idag då blodprover ska analyseras men fick i alla fall se plutten som just nu går under namnet ME. En pigg krabat som stökade runt massor. Jag kan ju inte tyda sådant där men den verkade i alla fall ha både huvud, kropp, hjärta, armar och ben. Alltid något att glädjas över.

• Sosozo

Hej!!

BF någon gång i början på juli , mellan 1-4. Bor i Stockholm.

• Sosozo
    ciwny skrev 2017-01-02 20:40:00 följande:

Jag är gärna med här! BF kring den 7/7 men får kanske veta mer exakt vid något UL eller så.

Jag är 32 år, bor i Sthlm (norrort) och väntar mitt och sambons första barn. Jobbar heltid som lärare och ett par timmar i veckan som träningsinstruktör på kvällstid.

Vi släppte nyheten för familjerna i jul så nu känns det mer "på riktigt" och ska på inskrivning i morgon.

Hoppas allt är bra med er och att ni fått lite välförtjänt vila i jul för alltså, hur trött kan man vara?!

Jag jobbar också som lärare i Sthlm, fast söderort

Kul med UL! Spännande!
  • GrönaDruvan

Hänger på i denna lilla också! Kommer skriva i den stora också, men alltid mysigare med mindre folk som skriver!
    För er som inte känner igen mig kommer här en liten presentation!

Jag är nyss fyllda 38 och bor i Halland.
    Har en son född feb-09 och en son född juni-10.
    Är nu i vecka 13+3 och är beräknad runt 7 juli. Dock blir det säkert maj-juni eftersom jag nu väntar enäggstvillingar.
    Har en riskgraviditet och kommer göra ultraljud varannan vecka.
    Har mått väldigt väldigt dåligt denna graviditet, det börjar släppa lite nu, men mår fortfarande illa och har svårt att äta. Har än sålänge gått ner 2 kg...

• ciwny
    Sosozo skrev 2017-01-03 12:21:18 följande:
    Jag jobbar också som lärare i Sthlm, fast söderort

Kul med UL! Spännande!
    Jaha, vad kul! Jag jobbar också i söderort. Har en ganska lång resväg till jobbet :)
  • Gameofthrones123

Fick äntligen se den lille idag :) BF ser i dagsläget ut att vara den 13e juli. Låg risk på kub så det känns ju rätt skönt ;)
  • Sosozo
    ciwny skrev 2017-01-03 13:50:18 följande:

Jaha, vad kul! Jag jobbar också i söderort. Har en ganska lång resväg till jobbet :)

Ok! Vilka åldrar? Jag har gymnasiet.

Skönt med föräldraledigt sen då slipper du pendla!
  • Newbie84

Hoppar gärna in här mitt bf blev dock flyttat till 29/6 men gick 11 dagar över mef sonen så gissar att det blir i juli iaf.

Är 32 år och bor i södra Sthlm, just nu sjukskriven pga hyperemesis men mår lite bättre än förr graviditeten så hoppas kunna jobba lite snart. Gjorde Kub precis innan jul och var så mysigt att de den lilla sprattla runt. Nu längtar jag till RUL som är i feb och min nästa milstolpe. Hoppas tiden går fort för jag längtar så.

Har haft växtvärk i livmodern nu på senare och känner att magen börjar växa fram.

Någon som börjat känna av lite sprattel än? Jag har moderkakan i framvägg så antar att det dröjer lite till för mig, men anar att jag ev känt något nån gång :)

Svar på tråden BF 1-15 Juli