BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Vad roligt att det är så många som ska få pojkar:D Av någon anledning har jag trott att det kommer vara mest flickor här men icke.
Vi har nog varit duktiga på att pricka ägglossningsdagen ganska exakt (om man ska tro på det här med att pojkspermier är snabba men dör fort, haha).
Grattis! Ja man kunde se en snopp, i min förra graviditet trodde de att de var en tjej men två veckor innan födseln fick vi veta att det var en kille. Tror inte att det går att se fel när man sett snorren :)
Oj, vad lustigt! Hur kom det sig? Såg de flicka på UL? Hur fick ni veta att det var en pöjk 2 v innan?
Verkar vara vanligare att missta bebisen för en tjej fast det är en kille än tvärt om. Vet två st det har hänt!
Oj, vad lustigt! Hur kom det sig? Såg de flicka på UL? Hur fick ni veta att det var en pöjk 2 v innan?
Verkar vara vanligare att missta bebisen för en tjej fast det är en kille än tvärt om. Vet två st det har hänt!
Ja, alltså jag undrar om det där stämmer. Med de två första hade vi extremt mkt sex, varje eller minst varannan dag och var mkt fokuserade på att bli gravida. Hela månaden typ. Nu med andra har vi haft sex varannan, var tredje dag (allt vi hunnit med). Vet inte när jag hade ägglossning med någon av ungarna. Men de två första blev pojkar och den här tredje är enligt UL en flicka.
Suck...nu rör han sig sådär lite igen. Känner ju ingenting. Oro, oro, oro...
På tal om pojkar o flickor. Vi har alltid haft sex vid äl och bara fått pojkar!
Med min dotter hade vi sex hela tiden, nykära! Hon är dock ett p-piller barn. På rul vart ja flyttad 2 veckor. Hon skulle alltså ha blivit till efter plusset. Kom 16 dar tidigt med spontan vattenavgång.
Pojken vart till med sex på äl. Vart flyttad en dag och han kom 21 dagar tidigt.
Nu denna gång hade vi sex varje dag runt äl. Verkar som jag blir flyttad två veckor igen. Befruktning efter plusset igen. Jag tror det är en tös
Suck...nu rör han sig sådär lite igen. Känner ju ingenting. Oro, oro, oro...
På tal om pojkar o flickor. Vi har alltid haft sex vid äl och bara fått pojkar!
Tänkt tanken, men samtidigt gör jag ultraljud en gång i veckan så känns onödigt... Oftast känner jag honom, men nu har det gått sådär lång tid igen.
Han verkar ha bytt plats..ligger närmare sin bror tror jag. Märker att han putter på honom ibland. Konstig känsla.