• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Brennda
    acinnaleh skrev 2017-02-09 07:16:47 följande:

Ja mysigt med rul men nu kan jag inte låta bli att oroa mig över att den var så stilla, trodde den skulle röra sig mkt efter men inte det heller. Skriver den för vi vill ha en överraskning och den avslöjade sig inte på rul.

Låter jättejobbigt med illamåendet, har tyvärr inga tips alls för morgonen är då jag mår bäst. Äter nog typ hälften av dagens matintag till frukost så också hungrig då.

Tror inte att du ska oroa dig. Tänk på att bebisar sover mycket när de är nyfödda så det gör dem säkert i magen också! Hade det varit något så hade nog bm sagt det.

Min rörde på sig men på ultraljudet i v 12 så rörde den sig betydligt mer.
  • Brennda
    sobrio88 skrev 2017-02-08 19:15:16 följande:

Grattis till lilla tjejen :)

Haiduchi skrev 2017-02-08 19:02:36 följande:

Vad härligt att allt var bra :)

narie24 skrev 2017-02-08 18:10:53 följande:

Grattis till flickan!

Tack så mycket! Det var så underbart så jag ville ta med mig ultraljudsmaskinen hem och aldrig sluta titta på henne. Haha tur vi fick bilder iaf :)
  • KaffeOchHybris

Min var väldigt stilla på KUB vid vecka 14, men det tyckte inte vårdpersonalen var underligt. Skämtades bara om att det var en väldigt bekväm bebis. Jag fick göra lite gympa för att försöka få den att flytta på sig till en position som var bättre för ultraljudet... vi får se om det blir likadant imorgon!

Det här med filmer och bilder, tillåter alla mottagningar  det? Jag har två bilder från KUB, men jag tycker det skulle vara jättekul att få en video. 

• narie24
    Treansresa skrev 2017-02-09 12:08:11 följande:

Med risk att blanda ihop namnen nu, men hur gick det med glukosbelastningen igår? ( om de stavas så)

Vilken koll du har :). Jo, det var inget vidare att dricka så mkt socker. Magen o kroppen gillade det inte ;). Har inte fått svar än, ska prova att ringa imorgon och höra. Lite nervös. Men oavsett resultat ska jag försöka dra ner på kolhydrater.

Åh blir så avis när ni skriver om era Rul! Jag ska som sagt inte gå förrän 22/2. Då är jag i slutet av v 20. Nervös över att ngt ska vara på tok.
  • Aklejan
    KaffeOchHybris skrev 2017-02-09 14:20:44 följande:

Det här med filmer och bilder, tillåter alla mottagningar  det? Jag har två bilder från KUB, men jag tycker det skulle vara jättekul att få en video. 

När vi va på rul i måndags så frågade jag om vi fick filma, men det fick vi inte. Fick dock med oss tre bilder :)
  • Treansresa
    narie24 skrev 2017-02-09 15:23:41 följande:

Vilken koll du har :). Jo, det var inget vidare att dricka så mkt socker. Magen o kroppen gillade det inte ;). Har inte fått svar än, ska prova att ringa imorgon och höra. Lite nervös. Men oavsett resultat ska jag försöka dra ner på kolhydrater.

Åh blir så avis när ni skriver om era Rul! Jag ska som sagt inte gå förrän 22/2. Då är jag i slutet av v 20. Nervös över att ngt ska vara på tok.

Okeh då hoppas vi svaret är bra:) Haha vi är ju ett rätt litet gäng så tycker de är ganska lätt o.hänga med:)

Oj vad sent rul! Förstår att du är avis på alla tidiga, och nervös att allt ska se bra ut!
  • FrökenMp

Min var väldigt stilla på KUB vid vecka 14, men det tyckte inte vårdpersonalen var underligt. Skämtades bara om att det var en väldigt bekväm bebis. Jag fick göra lite gympa för att försöka få den att flytta på sig till en position som var bättre för ultraljudet... vi får se om det blir likadant imorgon!

Vi fick filma med telefonen under ultraljudet så vi fick en jättefin film på bebisen när han gäspar, suger på tummen och sparkar och sträcker på sig. Så himla mysigt:D
  • Treansresa

Här står det på papperen att man inte får filma:(
  • narie24

Läge för lite magbilder kanske?

Här kommer min kvällsmage, alltid lite större än morgonen ;).

Ber om ursäkt för dålig bild och stökig bakgrund ;).

Svar på tråden BF 1-15 Juli