Fiansess skrev 2017-07-17 22:58:20 följande:
[quote=77844960]
Tjejer jag tror på oss att vi kan fixa detta med kg! Vi får försöka hålla oss starka så gott som det går även om vissa dagar känns som hopplöst. Det lösa sig på ett och annat sätt!
Såklart vi gör, härlig tid för höstpromenader har vi framför oss :)
Har ni täta kontroller hos bm nu? Från och med måndag om en vecka blir det varannan vecka för mig. Ska bli så skönt att få mer koll därifrån!
Klara med shopping? Vad får man inte missa? Vad är ert bästa tips? :)[/quote]
Ja det ska bli så härligt att ha hösten snart för jag kan ärligt säga att jag orkar inte med värmen då jag är så varm i kroppen hela tiden och det hjälper inte när det är en varm dag. Man känner som en kokt kräfta, haha. Det ska i alla fall bli mysigt att gå ut med vagnen med den lilla :)
Tyvärr blir det inte täta kontroller för mig då alla tider är fullbokade där jag bor då vi bara har en mottagning som alla gravida och andra patienter kommer till :( Hon så att det skulle bli tätare ju längre fram man var i veckan.
Jag har inte så mycket kvar till BF känns det som och det börjar bli lite smått nervös när allt är så nytt för mig. Har ni förresten börjat skriva förlossningsbrev?