BF Juli 2017 ny
Vi var faktiskt och tittade på vagn idag (det var inte syftet från början, men det blev så. ) och vi vill ha en smidig vagn, men som måste funka på grusvägar och dylikt. Just nu lutar det åt en Emmaljunga, men då med svängbara framhjul. Vi har en stor bil så det är inga problem med att få plats.
Jag har bara haft sjal till mina barn, till och med tvillingarna . Så en ny sjal till blivande pappan är självklar ( det är ju hans första ) men jag får hålla tillgodo med samma sjalar jag haft med de andra barnen. Sjalarna är förresten det enda jag har kvar från småbarnstiden med de äldre barnen, skänkte allt till vänner och Röda korset då jag inte skulle ha fler barn, trodde jag .
Haha jag har oxå börjat kolla o redan hittat två modeller att välja mellan. Helt nya på nätet för mindre än 2000:- med fri frakt. Tyckte d var riktigt bra pris för en duovagn.
Vi kommer också att ha två. Vi kommer bo på söder i Sthlm när bebben kommer så där vill jag ha en så smidig som möjligt. Vi har haft en Bugga innan men den är helt utsliten. Så något nytt i det formatet. Plus en redig modell, fyra stora däck som går att köra på grusvägar osv. Vi är ofta på landet på helgerna och vill kunna promenera där.
Vad sjuk det känns att tänka såhär att man ska ut och rulla barnvagn. Känns som en annan värld!