BF Juli 2017 ny
Äntligen var inskrivningen gjord. Allt såg bra ut förutom en uvi. Nu börjar uvi karusellen då ja inte känner dom.
Äntligen var inskrivningen gjord. Allt såg bra ut förutom en uvi. Nu börjar uvi karusellen då ja inte känner dom.
På måndag är det tillbaka till storköket igen! Nu mår jag nästan bara illa på em/ kväll ( förmodligen för att jag börjar bli trött ) så vi får se hur det går. Min kille åker bort i två veckor så jag måste däremot göra allt själv hemma + rensa kattlådor, så det blir handskar och munskydd på. Är ni ännu lediga eller är det tillbaka till jobbet/skolan för er också?
Börjar skolan igen på måndag. Har jobbat extra några gånger under lovet bland annat ikväll. Foglossning från helvetet nu :( så det ska bli spännande att se hur det kommer gå under våren med att sitta på obekväma stolar från morgon till kväll. Förra graviditeten kunde jag bara halvligga i sängen eller sitta/ligga på golvet i 6 månader :O jag kanske får ta med en yogamatta till skolan eller nåt, haha :D
Håller på att läsa upp behörighet. Planen var att söka sjuksköterska till hösten och så småningom till barnmorska, men planen omkullkastades lite nu ;) så jag får vänta lite med att söka vidare :)
Ja dom andra skulle få sig ett gott skratt iaf :D
Tänkte fråga er alla, hur många av er har "officiellt" gått ut med graviditeten ännu? Eller när hade ni tänkt göra det?
Båda våra familjer vet om det nu och våra närmsta vänner, så vi tänkte gå ut officiellt med det om någon vecka eller så. Så mysigt att äntligen komma ut med det, så jobbigt att gå runt och vara hemlig med det haha :D
Hej! Är gärna med här. BF 7 juli med fjärde barnet. Alltså i vecka 15 nu Bor i Stockholm.
Hej, ny i gruppen. Bf 15/7. Första barnet, 36 år, bonusdotter på 18 år. Familj å nära vänner vet. Gjorde ul i onsdags, häftigt! Även gjort Kub, 1/20000, känns tryggt, orolig med tanke på min ålder. Följer mer än vad jag kommer göra inlägg troligen, hopas det är ok.
Tack, lusläser allt. Total novis...
Oki för på lördagar byter jag vecka och då nyligen i lördags gick jag in i v 12 (11+0)
Och min bf är 29/7 ...verkar som att nån av oss räknar fel ....
Lite hjälp att beräkna av nån som vet !!
Inatt har jag känt bebisen Igen! Det är så häftigt. Och hormonranden börjar komma :(
Åhh vad underbart . Jag vill också känna men får nog vänta ett tag då jag har moderkakan i framvägg