acinnaleh skrev 2017-05-26 06:42:23 följande:
Stackare :( mitt ryggonda när jag är i sängen känns så fjuttigt i jämförelse :( jag har ju inga kramper som hindrar rörelser eller nåt! Mitt sätt att lösa det ryggonda verkar vara att lägga en liten kudde under magen och ligga på sidan. Att ligga på rygg gör ont... Då protesterar inte bebisen heller... det gör den om jag inte har en kudde där så innan det ryggonda och upptäckten med kudden låg jag på rygg.
Well vi är många med krämpor! Ja, att ligga på sidan m kudde mellan knäna och under magen funkar bäst. Det är ok så länge jag är vaken. Men när jag vaknar på natten har jag kramp, den stackars kissblåsan och bebisens huvud trycker på myomet (som ju är en muskelknuta.
Haiduchi skrev 2017-05-26 06:43:55 följande:
Usch vad det låter jobbigt!
Men har du fått tid för snitt så du vet hur länge du måste stå ut? Att inte få sova och ha konstant ont sliter verkligen på en, så jag hoppas du upplever tiden få fort för dig iaf.
Tack. Helt klart underlättar det att ha datumet spikat. Vet att det är 4,5 v och inte 7 v kvar. Men känns ändå som lång tid. Värst är nätterna och att åka bil! Även när jag inte kör. Det är något med att vara låst i den positionen som gör att det trycker som tusan på myomet. Undrar om de tänker ta bort det samtidigt som snittet? Ska fråga.