BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jättestort grattis, vad skönt att allt gick bra! :) visst är det en häftig känsla att se den lilla korven där inne och det fladdrande hjärtat. Härligt, då blir det en bra jul!
Godmorgon tjejer! Någon mer som blivit ofantligt morgonpigg? Haha. Vaknade kl 04 i morse, helt klarvaken..
Idag ska vi Fira jul med bonusen på 4.5 år och tänker berätta för henne och sambons släkt, kanske lite tidigt men samtidigt kan man inte gå och vänta på ett eventuellt missfall, 2017 ska bli ett bra år med en nykomling i familjen. Blir så mycket enklare med allt när alla vet, istället för att tissla o tassla. Tror bonusen kommer bli överlycklig då hon länge tjatat på mig att jag måste äta mycket mat så jag kan få en stor mage så det kommer en bebis sen *.* haha !
Slänger med en lite halvdålig bild från ul, känslan från igår hänger kvar fortfarande, den kommer jag leva på länge <3
Märkligt, bilden kom inte med, testar igen :)
Nu har jag varit på ul och allt såg fint ut, vilken fantastisk känsla att få se det lilla hjärtat picka ???? blev dock tillbakaflyttad typ en vecka vilket såklart är lite tråkigt men kan kvitta då det lilla livet lever och mår bra :D ändrar inte bf förrän jag varit på rul och fått dom exakta måtten :) hur mår ni Andra? :)
Åh vad härligt <3 det är en sån fantastisk känsla!
Hejsan allihopa!
Vad glad jag är att så många är här och delar med sig av sina erfarenheter. Och att flera har samma BF som jag.. 21 Juli, Stockholm btw.
Jag har varit gravid tidigare, flera gånger men aldrig behållit. Den här graviditeten är skitjobbig för mej just nu. Jag vet inte varför men jag har fått riktigt med ångest sista veckorna. Är i vecka 9+6. Jag har en terapeut som jag går hos och ett starkt nätverk av kvinnor omkring mej som jag kan prata med. Ändå fylls jag av så konstiga känslor. Jäkla hormoner.. Jag vet inte vad som är vad och jag har fått en sån avsmak för min partner och hans två barn känns bara jobbiga fast de är superglada över att få ett syskon och verkligen älskar mej. Jag har fått nån slags panik och mår illa ofta och äter så gott det går, kräks varannan dag ungefär och blir yr och har förstoppning. Vi pratade igår och jag bara grät och berättade om min rädsla att bli en lika frånvarande mamma som min pappa var.. och känslan av att vara rädd för att bli låst vid diskbänken typ, och tvätta och göra frukost och middag varje dag i resten av mitt liv till nån, som skriker mamma 100 gånger om dan. Jag har verkligen det tufft just nu. Hoppas paniken går över och att jag börjar tycka om min omgivning igen. Jag har liksom blivit en motsats till mitt vanliga mej..som var glad och positiv, kåt som fan och kärleksfull. Nu är jag bara sur och ledsen, såå avtänd på allt och otrevlig. Jaa.. Tack för att den här tråden finns.
Hejsan allihopa!
Vad glad jag är att så många är här och delar med sig av sina erfarenheter. Och att flera har samma BF som jag.. 21 Juli, Stockholm btw.
Jag har varit gravid tidigare, flera gånger men aldrig behållit. Den här graviditeten är skitjobbig för mej just nu. Jag vet inte varför men jag har fått riktigt med ångest sista veckorna. Är i vecka 9+6. Jag har en terapeut som jag går hos och ett starkt nätverk av kvinnor omkring mej som jag kan prata med. Ändå fylls jag av så konstiga känslor. Jäkla hormoner.. Jag vet inte vad som är vad och jag har fått en sån avsmak för min partner och hans två barn känns bara jobbiga fast de är superglada över att få ett syskon och verkligen älskar mej. Jag har fått nån slags panik och mår illa ofta och äter så gott det går, kräks varannan dag ungefär och blir yr och har förstoppning. Vi pratade igår och jag bara grät och berättade om min rädsla att bli en lika frånvarande mamma som min pappa var.. och känslan av att vara rädd för att bli låst vid diskbänken typ, och tvätta och göra frukost och middag varje dag i resten av mitt liv till nån, som skriker mamma 100 gånger om dan. Jag har verkligen det tufft just nu. Hoppas paniken går över och att jag börjar tycka om min omgivning igen. Jag har liksom blivit en motsats till mitt vanliga mej..som var glad och positiv, kåt som fan och kärleksfull. Nu är jag bara sur och ledsen, såå avtänd på allt och otrevlig. Jaa.. Tack för att den här tråden finns.
Hejsan allihopa!
Oj, vad konstigt blev två inlägg!
Hur har ni det idag, tjejer? Mycket med fix inför julen eller tar ni det lugnt?
Bf lista Juli.
2 Juli - Haiduchi, Skåne
3 Juli - Newbie84, Stockholm
4 Juli - Sosozo, Stockholm
4 Juli - Acinnaleh, Närke
6 Juli - Madelia, Västmanland
7 Juli - Gröna Druvan, Halland
7 Juli - FrökenMp, Hälsingland
12 Juli - Noccis, Stockholm
12 Juli - Gameofthrones, Valdemarsvik
12 Juli - Beebii, Uppsala
15 Juli - Treansresa, Gällivare