BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
God Jul till alla! Hoppas vi alla överlever våra respektive firanden och har trevligt trots trötthet, oro och illamående. Vi har inte tänkt att berätta för någon förrän i slutet av januari, men om min skarpögda mamma frågar mig rent ut kommer jag inte kunna neka, . Det är något med mammor alltså... Kram till er, tjejer!
God jul alla! Hoppas att ni får en mysig dag :) och ni som berättar om syskon- vad kul och rolig överraskning för nära och kära :)
God jul allihop! Igår berättade vi för de blivande farföräldrarna, deras första biologiska barnbarn där de får vara med från början. De blev väldigt glada! De fick en julklapp med en body i som det står "Farmors och farfars gullunge" på.
Imorgon blir det att berätta för min pappa (min mamma lever inte längre) och han ska få en fotboll ... för med denna bebisen får han sitt kompletta fotbollslag av barnbarn då det blir nr 11. Han har själv sagt att han väntar på den elfte spelaren ... Får se om han förstår utan att vi behöver förklara!
Spännande att höra era berättar historier sen!!
Haha det blev en lite turné och utdelande av julkort!
På morgonen fick barnen varsin babybody och det tog en liten stund men sen fattade den äldsta att det var ett syskon på väg! Superglada blev dom iaf!
Sen åkte vi iväg för att dela ut personliga julkort, det var av vikmodellen och vanligt GOD JUL med barnen på framsidan. Sen inuti satt bilden på ul och texten önskar alla vi djuren och kotten i magen!
Lite kul att se allas reaktioner när dom öppnade kortet och insåg vad det var XD Alla blev dock mycket glada och väldigt förvånade! Kändes fantastiskt!
Nu ännu mer nervös för kub testet! Men kan verkligen rekommendera metoden! Haha
GOD JUL på er alla!
Vad tråkigt att behöva sälja hästen. Kan tänka mig att du kollat alla lösningar men en delägare kanske kan funka?
Kul med en till riktig norrlänning:)
Jag kan tyvärr inte ta en fodervärd, då jag inte vet hur min framtid ser ut efter mammaledighet. Dvs dem arbetsförhållanden jag och min sambo har idag funkar inte då vi får barn. Vi jobbar skift båda två och vet inte hur det kommer lösa sig. Då vill jag inte stå med en häst ocksålopp . Hästen jag har nu är ganska fin och i bra ålder, alltså får jag en bra peng för honom, lämnar jag ut han på foder kommer jag kanske få hälften av honom vid en försäljning då. Men det är ju såklart hemskt tråkigt, men måste tänka på det bästa! <3
jaaa så kul :D
Vad kul o läsa hur ni ska /har berättat. Nu är det inte länge kvar innan vi ska berätta. Tänkte försöka vänta tills Rul då det är ganska enkelt fortfarande att dölja med pösiga kläder.
Om 2 veckor har vi äntligen inskrivning. Den vart sen då vi inte kunde förra veckan och Våran bm har jullov veckan som kommer. Längtar efter att få min Rul tid.
Spännande att höra era berättar historier sen!!
Jag håller på och velar kring när vi att berätta.
Mina föräldrar vet sedan flera veckor, och några av mina nära kollegor och vänner.
Firar nu jul med mannens släkt och var lite sugen på att berätta. Tänkte att det skulle bli svårt att hoppa över glöggen osv.
Men som det känns nu väntar vi tilla efter kub 9/1. Då berättar vi även för barnen.
Känner mig lite nervös faktiskt över hur barnen ska reagera. Det har gått i perioder vad de säger kring syskon.
Vill nog landa lite i det själv först.