BF Juli 2017 ny
*favoritar* ??
*favoritar* ??
Nu passar jag på att smyga in här, har läst men inte skrivit nåt tidigare. Är i v 10 (9+5) och har bf 18 juli. Vi bor utanför Gävle. Har knappt vågat vara glad för graviditeten för vi har fått två mf och ett ma sedan januari (alla i ca v 6). Förra måndagen fick vi dock se ett litet pyre med tickande hjärta på vul. Rätt storlek efter sista mensen också, läkaren mätte t.o.m. upp den till en dag extra - 8+5 :) . Känns lite bättre nu, men jag är ändå inte helt lugn, letar symtom hela tiden.
Hej!
Bf 22 juli, bor i Sörmland
Ska på kub på onsdag men har redan gjort 2 vul. Vi har inte berättat för någon än, vi har en son född 2010 sen innan.
Druvan och Delilah, önskar er verkligen lycka till, att det går på bästa sätt för er båda!
Är det någon här som tränar och hur tänker o känner ni så här långt i graviditeten? Jag är i v 14. Börjar både synas och kännas att nått är "ivägen". Jag tränar på gym, en massa olika pass. Funderar på hur länge man kan träna som vanligt? Känner mig inte riktigt lika smidig längre. Såklart frustrerande.