Vi som är gravida efter ÄD 2017
Härligt tjejer!!
Vad skönt att få bukt med svampen och att få sluta med lutinus. Det längtar man ju efter!!
Idag är första dagen på en vecka det inte varit nå rosa/beige slls i Lutinus för mig. Så skönt.
I övrigt är jag så orolig. Eg vet jag inte varför. Kanske för att sllt känns overklgt än. Skulle vilja testa varje gång jag kissar men de kan jag ju inte. 7 tester ljuger inte.
Vi skulle ha fått komma på vul imorgon men läkaren är sjuk så antagligen nästa v. Typiskt. Hade verkligen velat se ett hjärta imorgon...
Jag känner mig spökgravid. Förutom huggen på sidan som jag haft hela tiden å ömmande bröst så mår jag tipptopp. Tidigt än. Jag vet. Men iom allt känns så overkligt hade man velat haft massor m symptom.
Visst. Några mornar nu har jag tyckt min parfym luktar satan å min chef snus...
Är nog bara ni här inne som kan relatera till min oro.
Fler som haft få symptom?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Fler tips :)
- Inolaxol är som gummi-strössel man kan ta med yogurt, som sväller i magen och gör att allt rullar på bättre. Har kört detta sen vecka 12 kanske, funkar hur bra som helst. Hjälper att motverka hemorojder också.
- Losec. Fick ok från min läkare att äta det då jag haft problem tidigare med katarr etc. Det är SÅ effektivt mot halsbränna och liknande. Jag rekommenderar alla att köra receptfri losec en om dagen istället för Rennie och liknande.